De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
www.trust.com Televiewer.
Kost ongeveer 200 piek(beurs 175)
Te koop:
Kijkshop, Dixons enz?
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Waar heb je deze onzin vandaan ?Op zaterdag 19 mei 2001 23:57 schreef Dizzytal het volgende:
en de belangrijkste reden is dat de kwaliteit veel hoger is...
Maar het hangt helemaal van je systeem en van je tv af.
Je kunt geen appels met peren vergelijken...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zondag 20 mei 2001 00:10 schreef MikeN het volgende:
Ik weet niet of je dat onzin moet noemen....
Maar het hangt helemaal van je systeem en van je tv af.
Je kunt geen appels met peren vergelijken...
Zo''n HP omnibook is echt gaaf! t''is incl. tv-out.
[MyWish]
Ook wel handig laptop + tv-out + dvd speler=duur maar leuk om mee te nemen en dvd''s kijken op een TV.
[/MyWish]
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Wat dacht je van zelf ondervonden c.q. gezien. Ik heb sinds kort een standalone DVD speler (Pioneer, ja die van de Marko 20 DVD''s halen en dan een Pioneer DVD speler gratis)Op zondag 20 mei 2001 00:02 schreef Thundermol het volgende:
Waar heb je deze onzin vandaan ?
ff vergeleken diverse kaarten met TV-out op mijn Philips TV aangesloten en daarna standalone DVD. Kan ik toch zeggen dat die pioneer standalone een mooier/beter/scherper of hoe je et noemen wilt beeld geeft dan een DVD-tje via de tv-out van videokaart...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Ehm, niet om het een of ander hoor, maar dit zegt veel meer over de tv-out van je videokaart dan over je DVD-speler(s). (over tv-out heb ik toevallig ook een topic over geopend)Op zondag 20 mei 2001 00:36 schreef Dizzytal het volgende:
[..]ff vergeleken diverse kaarten met TV-out op mijn Philips TV aangesloten en daarna standalone DVD. Kan ik toch zeggen dat die pioneer standalone een mooier/beter/scherper of hoe je et noemen wilt beeld geeft dan een DVD-tje via de tv-out van videokaart...
Als je het echt wilt vergelijken zul je toch bijv. een Hollywood-kaartje erin moeten gaan hangen, goeie S-VHS kabel tussen pc en tv, en ga dan maar eens de verschillen bekijken. Een vriend van mij heeft al een paar jaar een standalone Philips DVD-speler en sinds kort een AOPEN 1240, en er gaat een nieuwe wereld voor hem open...