[BC3] V7700 opeens op 1/2 snelheid

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Was vandaag weer eens lekker aan het gamen en dacht laat maar eens weer 3dmark 2000 draaien, wat blijkt opeens dat ik nog maar 50 fps i.p.v. 120 fps haal :( en dat de 3dmark score van 6634 naar 2600 is gedaald :(:(.
Ik had mijn asus v7700 32mb deluxe op 255/410 lopen en toen kreeg ik altijd maar een paar gliches in de hele benchmark die alleen in de 2d afbeeldingen te zien waren, dus vond ik het zo wel goed lopen.
Ik had geen ramsinks op mijn geheugen, maar wel een chrome orb op mijn core, heb ik nu te veel geeist van mijn geheugen op mijn videokaart en dat hij daardoor achteruit gegaan is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

had ik ook :( :( :(
toen ik m''n gf1ddr net had kon ik op 145/380
evolva spelen, daarna niet eens meer op 350 :(, maar de core ging wel weer tot 155 :)

ook als ik de core weer laag clockte, ging het mem nie zo hoog meer :(:(

weet de oplossing ook nie, maar er is in iedergeval 1 lotgenoot...

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
Hier nog een
ik had eerst een score van boven de 7000 in 3d mark 2000 maar sinds kort is het gehalveerd weet het nog niet zeker wat het is.
het kan zijn dat het door DX8 komt of door het tweaken
ik hoop dat daar iemand is die hier een antwoord op weet

iRacing Profiel

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb het gevonden (denk ik) ik heb eerst de officiele drivers van asus geinstalleerd en dan de clockrate op standaard terug gezet. Toen ging ik de onofficiele asus drivers met de detenator driver erin installeren en toen deed hij het opeens weer goed. Hopelijk werkt het ook bij anderen.

De onofficiele drivers vindt je op http://technogarb.multimania.com/

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen