Heeft iemand ervaring met dit beeldkanon? ik zoek namelijk een 19" monitor onder de 1000 piek. Ik zat ook al aan een LG of Berlina te denken. Het leuks zo natuurlijk een ilyama zijn, maar die zit een beetje boven mijn budget.....
Bij graficall (http://www.graficall.nl/) heb ik vorige week mijn nieuwe Iiyama Vision Master Pro 452 (MA901U) gekocht voor 999 pieken
. D''r komt nog wel 35 piek rembourskosten bij, maar dat moet er toch af kunnen voor zo''n monitor?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom het leukst? Er zijn veel meer goede merken, Sony, Samsung, Eizo, Philips, LG, NEC, Panasonic, ze maken allemaal uitstekende bakkies die in niets onder hoeven te doen voor de Iiyama''s. Gewoon kijken wat je *zelf* het mooiste vind. Wel een adviesje, onafhankelijk van het merk: geef dan ook liever die 1000 piek uit i.p.v. bijvoorbeeld 850 piek.Op dinsdag 28 maart 2000 17:12 schreef Brother Frank het volgende:
Het leuks zo natuurlijk een ilyama zijn, maar die zit een beetje boven mijn budget.....