[BC3] Windvd + "allow to sellect fullscreendriver"..?

Pagina: 1
Acties:

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Topicstarter
Goedendag....

Korte samenvatting: (8>

Nadat PowerDvd zeer slecht presteerde (schokken e.d)... ;(

WinDvd erop gezet.
Beeldkwaliteit veel mooier en geen geschok meer.. :)

Bijkomend voordeel: van een Dvd met een concert van Deep Purple wilde PowerDvd alleen de intro afspelen en daarna noppes,nada stopt ''ie gewoon en kom ik ook niet verder in het menu...
En met WinDvd werd deze zelfde Dvd wel goed afgespeeld.. :?

Nu zou ik toch blij moeten zijn denken jullie ?
Dat ben ik dan ook gedeeltelijk, ware het niet dat als ik de TV-out gebruik bij mijn Hercules GF2MX met 10.80 drivers,ik tegen de volgende situatie aanloop... :(

Ik selecteer bij beeldschermeigenschappen,bij het "select" gedeelte de Tv-out functie.
Dat werkt dan gewoon op de tv en blijft het ook gewoon zo doen.
Maar omdat ik van die lelijke zwarte randjes afwil op de tv, vink ik nu de optie "allow to sellect fullscreendriver" aan...

Mooi,kijk fullscreen! juist wat ik hebben wil. :o

Wat zeur je dan nog denken jullie...
Nu, na een paar minuten wordt mijn monitor (niet de tv) dus totaal onleesbaar, net of je de beeldverversingsfrequentie (wat een woord) te hoog hebt staan,allemaal strepen enzo.
Ik kan dan de WinDvd-player dus, wegens niet te lezen, niet meer bedienen ;(
Ik heb al gekeken of de ver.freq. voor beiden zowel tv als monitor goed stonden.
Maar daar ligt het dus niet aan.
Het gebeurd dus alleen als ik die fullscreendriver aanvink. :(
Dan is het na een paar minuten weer bal...

Zo, deze omschrijving is wel weer lang genoeg geweest geloof ik :z
Weet ook niet of ''ie achteraf beter in audio/video/hifi forum had kunnen staan,maar ik heb al genoeg aan mijn hoofd |:( ;)

Wie weet raad..?

Groet!

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---