De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/detonator3.html
...ofzoiets
2D is er niets aan de hand, maar wanneer de kaart 3D moet gaan knoeien of iets fullscreen (zoals bijvoorbeeld het begin scherm van Unreal tournament) dan loopt het vast.
Ook bij Final Reality loopt de boel vast. De 2D dingen gaan goed, maar wanneer de 3d dingen (het gezeik begint al bij kabbelend water en / een tunnel) getest gaan worden loopt het in de soep.
Wat is dit nou??? Waar kan dit aan liggen? Ik de kaart niet goed?
Help!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
had ik ook...
Format C en reinstall lostte alles op...
Ik heb nog ff ter verduidelijking:
een intel 82443 LX/EX AGPset ofzo.
Het bord ondersteunt AGP v1.0
Kan het liggen aan dat het bord al wat ouder is en ik alleen maar AGP v1.0 heb?
het trouwens een i440LX/EX AGPset
chipset dat ik heb
http://www.tweak3d.net/faq
is een geforce faq maar er staan ook voor andere nvidia kaarten interesante info op.
(kijk bijvoorbeeld naar agp 1x forcen, het zou kunnen dat hij agp 2x probeert ofzo)
zoek ook eens naar NVMax, nvidia tweak programmatje waarmee je de agp snelheid kan instellen
Ik heb dat probleem ook al eens gehad...Op zaterdag 19 mei 2001 18:08 schreef Adion het volgende:
Probeer eens op
http://www.tweak3d.net/faq
is een geforce faq maar er staan ook voor andere nvidia kaarten interesante info op.
(kijk bijvoorbeeld naar agp 1x forcen, het zou kunnen dat hij agp 2x probeert ofzo)
zoek ook eens naar NVMax, nvidia tweak programmatje waarmee je de agp snelheid kan instellen
ik gebruik zelf rivatuner (eerst nvmax, maar rivatuner is beter vind ik). Ik dacht eerst dat ik m''n tnt2m64 misschien had verknald met het tever oc''en van core en memory... maar ik had ook de AGP-snelheid veranderd van 2x naar 4x... dat bleek het dus te zijn, toen ik dat terugzette was alles weer oké
M64 en AGP 2x of 4x, maak je maar geen zorgen over het prestatie verschil. M64..... het zou verboden moeten worden..