Toon posts:

[BC3] IIYama desktop resizes ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb nu bij mezelf en bij andere mensen al gezien... allemaal onder win98se,

dat de beeldgrootte constant verandert... lekker lopen kutten om MAX. beeld formaat te hebben.... en opeens na een reboot is t kleiner... of valt het formaat buiten het scherm :(

iemand die t probleem ook heeft vast wel

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

jep, elke keer als ie uit is geweest

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
normaal moet hij die instellingen per resolutie opslaan, lijkt mij een kapotte memory chip in jullie scherm

Verwijderd

Topicstarter
aha.... maar das best vaag dan... ik heb zelf 2 IIyama monitoren staan beide van een andere leverancier, beiden andere versie... en beide vertonen ze dit, 2 vrienden van mij hebben dit ook... en ook ander type IIyama monitor

Verwijderd

Same here. Af en toe doet hij dat , soms heb ik ook wazige horizontale lijnen van 5mm aan boven en onderkant. :r

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04
Nee, geen last van hiero. Met al die negatieve berichtgevingen over Iiyama begin ik me zowaar gelukkig te prijzen dat ik een volledig probleemloos exemplaar heb (iets wat in mijn optiek gewoon normaal moet zijn).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 23:18 schreef Oltje3 het volgende:
Same here. Af en toe doet hij dat , soms heb ik ook wazige horizontale lijnen van 5mm aan boven en onderkant. :r
Dat is normaal bij zo''n IIyama met zo''n vlakke beeldbuis. Staat ook in et boekje. Heeft nix met die geheugechip te maken.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz vrij lame dan heb met die 19" er meer last van dan met mn 17"

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:16
Gekke vraag misschien, maar dit instellen en controleren of de instellingen onthouden worden doe je toch wel met een goed opgewarmde monitor neem ik aan?

Mijn Iiyama doet er wel zo''n 20-30 minuten over om de juiste bedrijfstemperatuur en daarmee het juiste beeldformaat aan te nemen.

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Mij is ook opgevallen dat je af en toe meer van je zwarte rand ziet maar bij trekt dat gewoon weg als hij goed opgewarmt is.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
Op vrijdag 18 mei 2001 21:48 schreef CV_SmileY het volgende:
jep, elke keer als ie uit is geweest
bij mij doet tie het ook terwijl die aan staat. ik heb het zelfs 1 keer ZIEN gebeuren. je zag de desktop heeeeeel langzaam naar rechts verschuiven buiten beeld.
weeeeer iiyama bellen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Mail naar ze gestuurd... ik PIK dit niet meer :(

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Nou ik hierover lees, ik had hier ook last van, maar nu is het alweer een heeele tijd geleden... gelukkig...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhh wat mij nu opvalt is wanneer hij een paar minuten aanstaat het beeld horizontaal naar binnen trekt....

Verwijderd

Ik heb dat probleem alleen als ik mijn refreshrate op 100 Hz zet ipv van 85 Hz waar ie altijd op staat.

* Ook hier een probleemloos werkende vmp450

Verwijderd

Topicstarter
Ik hem hem altijd op 85Hz
Pagina: 1