Ik had vannacht de Rally 2000 demo gedownload.. de screenshots zagen er heftig uit. Maar toen ik de demo draaide was mijn enthousiasme met 80% gedaald. De auto reed totaal niet lekker (komt natuurlijk ook omdat het alleen keyboard support) maar ook de fotorealistische omgeving leek af en toe wel een grote pixel massa. Niet dat het niks was; vooral sommige open stukken met rots partijen en boomstronken zagen er goed uit. Toch heb ik nog nooit zo gauw een demo van mijn computer gegooid.
Verwijderd
Ik zit hem nu te downen . (105 kb/s and rising , wie zei er ook al weer dat Chello zuigt ?) . Ik zal starks ook ff mijn mening geven .
Ik vind die demo ook maar tegenvallen. Het ziet er wel mooi uit, maar inderdaad zoals Wheeler al zei, een grote pixelbrei. Ik vind hem niet zo lekker rijden als Colin McRae, maar misschien komt dat nog, dit is toch een alpha demo?
Ik heb 'm nu drie keer gespeeld en ik vind 'm steeds beter worden
.
In het begin is het best lastig om de wagen op de weg te houden. Bij de eerste afslag knalde ik al de hekken in en ging ik vervolgens de verkeerde kant op (kom je er 400 meter later achter dat je op de verkeerde weg zit
). Met Network Q RAC Rally was alles dankzij de onzichtbare muur veel makkelijker (een bochtje iets te hard nemen was geen probleem). Nu is dat veel realistischer en moeilijker. In eerste instantie is het dus al een probleem om de juiste afslag te nemen. Hobbels zijn ook lastig (moet je dus niet volgas overheen gaan). Als je dat eenmaal door hebt begint het best leuk te worden. Het snelheidsgevoel is in ieder geval weer erg hoog!
Graphics zijn best wel goed maar je kunt de pixels wel goed zien / de textures zijn niet super blurry zoals bij bijv. F1RS. Het dashboard vind ik ook nog niet helemaal mooi. Het is leuk dat ze het dashboard 3D doen, maar dan moet het er wel realistisch uit zien en niet twee van die kale strepen waar dan een raam tussen zit.
De wagens zien er wel erg mooi uit! Het is jammer dat er in de demo nauwelijks asfalt zit. Het parcours en scenery is ook weinig afwisselend.
In het begin is het best lastig om de wagen op de weg te houden. Bij de eerste afslag knalde ik al de hekken in en ging ik vervolgens de verkeerde kant op (kom je er 400 meter later achter dat je op de verkeerde weg zit
Graphics zijn best wel goed maar je kunt de pixels wel goed zien / de textures zijn niet super blurry zoals bij bijv. F1RS. Het dashboard vind ik ook nog niet helemaal mooi. Het is leuk dat ze het dashboard 3D doen, maar dan moet het er wel realistisch uit zien en niet twee van die kale strepen waar dan een raam tussen zit.
De wagens zien er wel erg mooi uit! Het is jammer dat er in de demo nauwelijks asfalt zit. Het parcours en scenery is ook weinig afwisselend.
Ik vind het er best wel goed uitzien, en het gevoel voor snelheid is heel hoog (met 200 km/uur tussen de bomen door scheuren
)
Maar die toetsenbordbesturing zuigt enorm! Zo kun je nooit een goede indruk van het spel krijgen. Het is mij een raadsel waarom ze dat gedaan hebben.
Verder wil ik zelf schakelen in plaats van zo'n lamme automaat die veel te traag reageert. En ik wil een handrem
Maar die toetsenbordbesturing zuigt enorm! Zo kun je nooit een goede indruk van het spel krijgen. Het is mij een raadsel waarom ze dat gedaan hebben.
Verder wil ik zelf schakelen in plaats van zo'n lamme automaat die veel te traag reageert. En ik wil een handrem
haha, ja, een lamme automaat. Hij blijft 3 seconden in de 9000 toeren draaien en schakelt dan pas op. Moet je in het echt doen
En over hobbels zou je wel zo hard moeten kunnen alleen staan de veren te strak afgesteld. In de uiteindelijk game moeten dit soort opties wel ruim aanwezig zijn. Over die "onzichtbare muur"; ik ben blij dat ie er uit is want zo moet je ook op je navigator letten en de kaart lezen. Erg goed dus.
Als je op de GP2-achtige manier met < > en Q A stuurt dan racet het ding al een stuk beter.
Daar was ik inmiddels ook al achter gekomen (hoewel ik nog vaak A-Z pak in plaats van Q-A) maar ik krijg mijn tijd niet onder de 11:59
Je kunt niet eens flink remmen want dan schiet ie al in de achteruit. En ik wordt er gek van die constant doorslaande voorwielen. Zodra je in de 3e versnelling zit gaat het wel, maar anders...
En als je een randje meepakt vliegt je auto al zowat over de kop, da's ook niet echt lekker
Je kunt niet eens flink remmen want dan schiet ie al in de achteruit. En ik wordt er gek van die constant doorslaande voorwielen. Zodra je in de 3e versnelling zit gaat het wel, maar anders...
En als je een randje meepakt vliegt je auto al zowat over de kop, da's ook niet echt lekker
Ik heb hem nu al wat vaker gespeeld en ik vind hem steeds beter worden. Toetsenbord besturing vind ik goed te doen zolang ik Q, A , links en rechts gebruik. Mijn snelste tijd is overigens 11:05:24. Maar daar kan best nog iets van af.
Ik snap ook niet waarom ze Q/A gebruiken ipv A/Z. De wagen is veel te licht en dat is irritant. Na een klein bultje blijft-ie een half uur in de lucht hangen en hij valt veel te snel om (met 30 per uur recht doorgaan tegen een heuveltje en hij valt achterover!).
Pagina: 1