De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En nee ik ga niet vals spelen met online spelletje, want daar is mijn casema verbinding toch veels te traag voor (ping van 600 ofzo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
40 fps ofzo in cs, nu heb ik weer 10.80 en alles draaid weer soepel..
Denk erom niet cheaten:(
Dat kan altijd met Asus drivers..
Dus probeer het, Zeer grote kans..
Ik heb ze dus niet meer draaien nu..
10.80 doen het hier veel beter en TV-Out gebruik ik toch niet...
Ik kan dan alleen maar de gamma veranderen en contrast.
wordt niet voor sjeeten gebruikt
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
ja hehe lullig he. die staan er standaard niet bij. heb jij nou ff pech. cheating sux. kan geen andere reden vinden waarvoor je het anders wilt gebruiken.Op zaterdag 19 mei 2001 23:32 schreef GameFreak het volgende:
Ja kijk ubermaestro dat had ik dus ook gedaan alleen als je dan de sneltoets gebruikt in een spel dan staan die dingen er niet bij.
Je vroeg toch echt:Op zaterdag 19 mei 2001 23:32 schreef GameFreak het volgende:
Ja kijk ubermaestro dat had ik dus ook gedaan alleen als je dan de sneltoets gebruikt in een spel dan staan die dingen er niet bij.
Daar heb ik toch antwoord op gegeven.........Maar ik kan niet vinden in de OSD waar dit aan te zetten is, weet iemand hoe dit moet?..........
Singleplayer misschien, maar multiplayer is het gewoon triestOp zondag 20 mei 2001 13:59 schreef Fl3xx het volgende:
Cheaten rulezz!