[BC3] Transparant en Asus 11.01 Drivers

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmmpf, waarom reageert er niemand :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb gelezen dat je met de 11.01 drivers van Asus de dingen transparant kon laten worden. Maar ik kan niet vinden in de OSD waar dit aan te zetten is, weet iemand hoe dit moet?

En nee ik ga niet vals spelen met online spelletje, want daar is mijn casema verbinding toch veels te traag voor (ping van 600 ofzo :()

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 14:38

Vos

AFCA

Ik denk dat niemand je wil helpen omdat er een heleboel mensen tegen zijn.. Ik heb die drivers ook op me systeem gehad..

40 fps ofzo in cs, nu heb ik weer 10.80 en alles draaid weer soepel..

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Als je belooft dit niet voor cheating-purposes te gebruiken: Rechter-muisknop desktop -> Properties -> Settings -> Advanced -> Advanced -> Direct3d VR & OpenGL VR -> Enable OSD

Denk erom niet cheaten:(

• ubermaestro
BTW Vos: Zijn die nieuwe asus een goede verbetering??? Kan ik dan nog steeds tv-in en uit functies gebruiken?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 14:38

Vos

AFCA

Het zijn originele Asus drivers, dus ik denk dat het zeker kan met tv-in/out etc..

Dat kan altijd met Asus drivers..

Dus probeer het, Zeer grote kans..

Ik heb ze dus niet meer draaien nu..

10.80 doen het hier veel beter en TV-Out gebruik ik toch niet...

• BC3 Victim
Ja kijk ubermaestro dat had ik dus ook gedaan alleen als je dan de sneltoets gebruikt in een spel dan staan die dingen er niet bij. :?

Ik kan dan alleen maar de gamma veranderen en contrast.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:( Net goed, IN SPELLEN MAG dat kut gedoe niet worden gebruikt.

wordt niet voor sjeeten gebruikt |:( tuurlijk....

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Beetje LAME als je dat in spellen gaat gebruiken! >:)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
Op zaterdag 19 mei 2001 23:32 schreef GameFreak het volgende:
Ja kijk ubermaestro dat had ik dus ook gedaan alleen als je dan de sneltoets gebruikt in een spel dan staan die dingen er niet bij. :?

ja hehe lullig he. die staan er standaard niet bij. heb jij nou ff pech. cheating sux. kan geen andere reden vinden waarvoor je het anders wilt gebruiken.

• ubermaestro
Op zaterdag 19 mei 2001 23:32 schreef GameFreak het volgende:

Je vroeg toch echt:
.........Maar ik kan niet vinden in de OSD waar dit aan te zetten is, weet iemand hoe dit moet?..........
Daar heb ik toch antwoord op gegeven :P

• BC3 Victim
Ach asus heeft zelf een oplossing voor server adminds gegeven om het te disablen :)

Verwijderd

Cheaten rulezz!

• ubermaestro
Op zondag 20 mei 2001 13:59 schreef Fl3xx het volgende:
Cheaten rulezz!
Singleplayer misschien, maar multiplayer is het gewoon triest :'(

• BC3 Victim
Ik zeg toch ook dat ik het niet ga gebruiken in multplayer, want daar is mijn casema verbinding toch veels te traag voor.

Pagina: 1