[BC3] welke kaart??????????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe grafische kaart maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel verschillende kaarten.
Ik wil gewoon een snelle videocard met vette graphics.
Ik speel vooral spellen (cs, quake) en gebruik veel grafische programma''s (photoshop, corel9, fireworks, flash, dreamweaver).
Ik heb zo''n 600 piek te spenderen.

Heeft iemand een aantal goede suggesties?

gegroet,

Dave :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kzou zeggen, neem een GeForce 2 GTS, perfect kaartje, snel genoeg voor games en kwaliteit voor graphics lijkt me hoog genoeg(hoewel sommige mensen nooit tevreden zijn)...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Geforce GTS Pro
Zelf de beste ervaaring mee

Verwijderd

Asus V7700 Dlx GTS... *D*D

rond de ? 500,-:P
Echt goed kaartje....:9~

btw: Ooit eens van SEARCH gehoord? :?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dit moment??

Hercules 3D Prophet 4500 fl. 360 voor de bluk vanmiddag net opgehaald, geweldige kaart (tot zo ver)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 19:43 schreef Dizzytal het volgende:
Op dit moment??

Hercules 3D Prophet 4500 fl. 360 voor de bluk vanmiddag net opgehaald, geweldige kaart (tot zo ver)
Waar heb je die gehaald???

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
RADEON ook leuk.......en niet al te duur meer
:P

Verwijderd

Radeon?? Als je hem ergens kan kopen is mij toen niet gelukt heb toen mijn Asus 7700 Dlx maar gekocht..ook een leuk kaartje

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 19:53 schreef AleSyS het volgende:

[..]

Waar heb je die gehaald???
Zie andere topic''s. Ik heb em van www.breetcomputers.nl die wast goedkoopst en dichtste bij (kon ik ophalen)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of anders die GeForce2 PRO van www.gistron.com , voor 579 wordt ie bij je thuis afgeleverd :)
Pagina: 1