Toon posts:

[BC3] LG915Plus met een piepklein barstje maar..........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een klein vloeistoflekje. Het zit dus zo, ik had de LG915+ ongeveer 4 weken geleden gekocht. De monitor was een beetje wazig en veel convergentieprobjes. Toen heb ik dus gelijk met lg gebeld, en ik kreeg dus een nieuwe omgeruild. Dit duurde ongeveer 4 weken, want getronics moest dat ding nog bestellen. Ok, heb ik ''m vandaag dus binnen en wat blijkt, zit er een piepklein barstje in de glasplaat. Het is een klein stipje, maar er zit ook een soort vloeistof omheen dat blijkbaar is gelekt. De vlek is ongeveer 1cm in hoogte en 0.5 cm breed, helemaal tegen de rechter zijkant. De monitor is overigens wel goed. Maar wat moet ik nou doen? Is dat lekje op 1 of andere manier weg te krijgen of moet ik ''m gewoon weer laten omruilen. Ik wordt er wel moe van :(.
thanx

Verwijderd

Omruilen (maar weer |:()

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reply, maar zijn er nog andere opinies? het wordt trouwens denk ik maar weer omruilen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gewoon omruilen, je hebt een hoop geld voor dat ding betaald dus je moet gewoon een goede krijgen.

Hoe bevalt de LG Flatron 915FT Plus voor de rest eigenlijk?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Omruilen, uiteraard.

Verwijderd

tsja... ik zou het toch omruilen.
Je weet maar nooit of het nog problemen kan geven (net na de garantie periode).
Ik heb zelf ook een Daewoo monitor 2x om laten ruilen omdat er telkes iets mis mee was (1x ingebrande stip op het scherm, 1x dikke paarse vlek). Degene die ik nu heb heeft ook nog 2 foute pixels. Maarja, die dingen zijn natuurlijk nooit perfect dus op een gegeven moment moet je natuurlijk ook ophouden met zeuren...

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Omruilen natuurlijk, straks scheurt ie verder en kan het niet meer. Zou niet fijn zijn.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Topicstarter
heel veel dank voor jullie reply''s, het is nu duidelijk, omruilen dus.

vertex: de monitor bevalt ondanks het schoonheidsfoutje uitermate perfect, heerlijk zacht beeld!

Verwijderd

wil niets anders meer

Flatron 915FT plus

henke

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik vind hem ook ''Zuhpa-geil''

(goeiesmorgens trouwens):Z
Pagina: 1