[BC3] Hauppage conflict?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hep een hauppage TV kaart geinstalleerd, maar heeft een interrupt3 conflict alle slots geprobeerd, maar nog geen succes.
Het probleem loopt verder in de vorm dat ik geen opnamen kan maken van bv camcorder of videorecorder in Adobe premiere 5.1.
Draait onder Me, met P3*1Ghz, met MSI 815EPro(MS6337) Moederbrd.

heeft iemand suggestiez? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja ik heb ook die kaart en hij ondersteund geen irq sharing... Je zal in de bios een irq moeten toewijzen aan deze kaart. Of anders onder windows\systeem apparaten een irq moeten veranderen.

• BC3 Victim
tnx probeer ik wel ff.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nee, nog niks volgens een diagnose proggie
is hij in conflict met mijn videokaartje ATI RageFury 128Pro/Xpert2000 Pro+TVout, hmm.
What nou...:(