De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik loop gewoon op 230 core en mem 215
Ik haal gewoon dik 70 á 90 fps bij quake3 op 32bit
Ik was 380 piekies kwijt dat valt reuze mee,volgens mij is ie nu zelfs goedkoper.
Kijk maar eens bij www.twp-computers.nl
Veel succes!
Verwijderd
Maar ik geloof niet dat nVidia de kaartenbakker exact voorschrijft wat ze moeten bakken, maar de meesten houden zich toch netjes aan het reference design dan uit wordt gegeven.
edit: Weet je wel zeker dat het een MX is? Welk type/ras enzo is het? En wat zegt bijv. Sisoft Sandra hiervan??
Verwijderd
Ik weet absoluut zeker dat het een MX is hoor. De core is ook gewoon goed ( draait nu stabiel op 200 ). Het is puur dat geheugen dat e langzaam is. Ik denk dat ik hem gewoon voor een prikkie verkoop en een GTS haal ( Kan ik in duitsland voor pakweg FL 460,- krijgen :)( GeForce 2GTS DDR TV Out Retail 64 MB).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Suc6
Ik heb maar gewoon met coolbits de mem op 175 gezet, werkt goed core kan ook een flink stuk omhoog.
Verwijderd
en het zuigt bigtime!!
En jij denkt dat dat powercolorOp zaterdag 19 mei 2001 12:35 schreef unicorn7 het volgende:
gewoon je bios flashen met een standaard Geforce2MX en je bent van die Powercolor underclocking af...
dan kan je net zo goed een mx naar een ultra flashen (bij wijze van spreke dan)
Verwijderd
Verkoop dat ding aan een leek voor 150 gulden en koop een fatsoenlijke kaart!
Verwijderd
bij jou ja... een andere MX van 3Dpower gaat misschien maar tot 190/190...Op zaterdag 19 mei 2001 12:45 schreef r0ck3t het volgende:
Koop bij paradigit zo''n geforce 2MX van 3Dpower = 300,- mem gaat tot 215 en core tot 220
ik heb ook zo''n kreng namelijk en er zit dan wel 5.5 ns (183)geheugen op maar hij loopt echt mak 175 en dan al artifacts soms..
fuck ding.. core is ok maar mem zuigt bigtime!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Dus dat ding presteert minder als een gewone gf2mx. Kut voor je
Verwijderd