Toon posts:

[BC3] Magnetisch Foutje bij Degrause

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Erm ? weer degausen met dezelfde schaar in je hand in dezelfde positie zoals je hem eerst had ?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Ik heb een probleem, ik wilde me monitor degrausen, maar had op dat moment een "magnetisch object" ( lees : schaar ) in mijn hand (vlak bij het beeldscherm). Als je een magnitisch iets bij je monitor houd krijg je van die kleur vlekken.
Bij mij is nu het volgende aan de hand : ik heb die vlekken nu ALTIJD :( op mijn beeld, behalve als ik die schaar weer voor mijn beeldscherm houd.
Vraag : Hoe lost ik dit op (opnieuwe degrausen helpt niet, monitor uit/aan ook niet)

• CV_SmileY

CV_SmileY

ik vrees dat het dan alleen maar erger gaat worden

Verwijderd

Tja, dan zit er niets anders op dan de schaar aan je neus te plakken . . :)

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt het nu "altijd" zeg je...

Hoe lang is dit dan al ?
Mischien gaat het wel na een tijdje weg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap alleen niet hoe het komt dat het erger wordt ?

Je zegt tenslotte dat het wel weg is, als je die schaar er bij houd. Hoe kan het dan erger worden ?

• CV_SmileY

CV_SmileY

Eeej, ik heb het nu +/- 30 minuten :(
het is weg als ik de schaar er bij hou, maar als je dan degraused gaat ie denk ik nog erger verkleuren.
O, w8 ik ga ff iets proberen -> stekker er uit (had ik nog niet bed8!).
....Het werkt!!!!!!! , oke topic kan SLUITEN
Dank u alle!
(Pfff, d8 bijna dat ik altijd vlekken bleef zien)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, wat een opluchting heh ?

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47

IQM

Gewoon rustig wachten, als je er meer aan gaat doen wordt het alleen maar erger. Na een x aantal keren aan / uit (=automatische degaussing) wordt het vanzelf minder. Geduld is een schone zaak ... En daar ontbreekt het een tweaker weleens aan !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ik vroeger ooit gehad met een Sony Trinitron T.V., bij mij is het na een tijdje gewoon weer weggegaan.

Mocht dit bij jou niet het geval zijn (+- 3 maanden wachten), dan zou ik het nog eens met die (magnetische :?) schaar van je proberen.

edit:

Ik moet sneller typen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1