Eeej,
Ik heb een probleem, ik wilde me monitor degrausen, maar had op dat moment een "magnetisch object" ( lees : schaar ) in mijn hand (vlak bij het beeldscherm). Als je een magnitisch iets bij je monitor houd krijg je van die kleur vlekken.
Bij mij is nu het volgende aan de hand : ik heb die vlekken nu ALTIJD
op mijn beeld, behalve als ik die schaar weer voor mijn beeldscherm houd.
Vraag : Hoe lost ik dit op (opnieuwe degrausen helpt niet, monitor uit/aan ook niet)
Ik heb een probleem, ik wilde me monitor degrausen, maar had op dat moment een "magnetisch object" ( lees : schaar ) in mijn hand (vlak bij het beeldscherm). Als je een magnitisch iets bij je monitor houd krijg je van die kleur vlekken.
Bij mij is nu het volgende aan de hand : ik heb die vlekken nu ALTIJD
Vraag : Hoe lost ik dit op (opnieuwe degrausen helpt niet, monitor uit/aan ook niet)
Eeej, ik heb het nu +/- 30 minuten 
het is weg als ik de schaar er bij hou, maar als je dan degraused gaat ie denk ik nog erger verkleuren.
O, w8 ik ga ff iets proberen -> stekker er uit (had ik nog niet bed8!).
....Het werkt!!!!!!! , oke topic kan SLUITEN
Dank u alle!
(Pfff, d8 bijna dat ik altijd vlekken bleef zien)
het is weg als ik de schaar er bij hou, maar als je dan degraused gaat ie denk ik nog erger verkleuren.
O, w8 ik ga ff iets proberen -> stekker er uit (had ik nog niet bed8!).
....Het werkt!!!!!!! , oke topic kan SLUITEN
Dank u alle!
(Pfff, d8 bijna dat ik altijd vlekken bleef zien)
Gewoon rustig wachten, als je er meer aan gaat doen wordt het alleen maar erger. Na een x aantal keren aan / uit (=automatische degaussing) wordt het vanzelf minder. Geduld is een schone zaak ... En daar ontbreekt het een tweaker weleens aan !
Heb ik vroeger ooit gehad met een Sony Trinitron T.V., bij mij is het na een tijdje gewoon weer weggegaan.
Mocht dit bij jou niet het geval zijn (+- 3 maanden wachten), dan zou ik het nog eens met die (magnetische
) schaar van je proberen.
Mocht dit bij jou niet het geval zijn (+- 3 maanden wachten), dan zou ik het nog eens met die (magnetische
edit:
Ik moet sneller typen...
Ik moet sneller typen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1