[BC3] 2 monitoren onder win98

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoihoi,
ik wil 2 monitoren draaien op mijn bak onder win98. En dat schijnt standaard te kunnen. Heb 2 PCI kaarten dat, moet ook niet het probleem zijn en winblows installeert beiden prima de lima, maar... beeld; ho maar! Niet dus! Nou kan het te maken hebben met primary/secundary monitor, maar hoe verander je dat? Andere oplossingen?

mvg

jasper!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:36
Hoi, ik heb het draaien. En wel onder win98se. Dit heb ik gedaan door naast mijn gf1 DDR(AGP) een ati rage II(PCI) te duwen en deze op het tweede beeldscherm aan te sluiten. Nou gaat win98 bij mij automatisch het tweede kaartje installen en kan ik bij instellingen het 2de beeldscherm aanzetten. In het begin deed hij het bij mij ook niet maar dat kwam omdat ik in het bios eerst AGP als primary aan moest zetten ipv PCI. Als je 2 PCI kaarten hebt weet ik niet precies hoe dit werkt maar je kunt ff zoeken in je manual.

Suc6

P.S. weet je zeker dat je 2de kaartje wel dual monitor ondersteunt het schijnt namelijk dat er een aantal kaartjes zijn die dit principe niet kennen en er dus niet aan mee willen werken.