Toon posts:

[BC3] Welke GEFORCE 2 moet ik halen? (list inside!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geforce2 GTS 32MB van ASUS (oem) fl 522,-
Geforce2 GTS 32MB van ASUS met TV out fl 709,-
Geforce2 GTS 32MB van ELSA (Gladiac) fl 695,- (Met TVout en in)
Geforce2 GTS 64MB van ASUS (oem) fl 776,-
Geforce2 GTS 64MB van ASUS met TVout fl 1010,-
Geforce2 GTS 64MB van ELSA (Gladiac Ultra) fl 862,- (misschien met TVout?)

Wat moet ik doen..NEED ADVICE! :)

Verwijderd

gewoon de goedkopste nemen bv powercoler

Verwijderd

Hangt toch wel een beetje van je budget af, vind je niet ?

Anders had ik gewoon die "Geforce2 GTS 64MB van ASUS met TVout fl 1010,-" gehaalt.... Nogal logisch.

Verwijderd

Euhm Elsa 920.. 1029,- koopje toch?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Als ik uit dat lijstje mocht kiezen zou ik de elsa ultra nemen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Duron600@800Mhz en een ABIT KT7 RAID als moederbord.

Is deze hoger te overclocken met betere koeling...zoja welke koeling moet ik dan nemen of is overclocken niet nodig omdat de GeForce 2 GTS met de 800Mhz CPU snel genoeg is en de CPU nog geen bottleneck vormt?

Wie kan me meer informatie geven?

Verwijderd

Topicstarter
"Anders had ik gewoon die "Geforce2 GTS 64MB van ASUS met TVout fl 1010,-" gehaalt.... Nogal logisch"

dan kan ik net zo goed 200 piek erbijleggen en een Geforce 3 halen of niet? Ik vind 1000 piek voor een videokaart wel erg duur...jij niet? :)

Verwijderd

Als je met TV IN/OUT geen ruk doet gewoon deze halen:

Geforce2 GTS 32MB van ASUS (oem) fl 522,-

Beste prijs/performance

/edit

Of een Radeon halen, beeld beter performance iets minder...

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

je hebt die elsa gladiac geforce 2gts ook al voor 389,- bij www.gistron.com
Misschien is dat een ideetje, dan hou je nog aardig wat knaken over.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog meer suggesties voor mij?

Verwijderd

Geforce2 GTS 64MB van ELSA (Gladiac Ultra) fl 862,- (misschien met TVout?) deze dus is de snelste van degene die in je lijstje staan

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een leadtek kaart leek mij wel een goede keuze schijnt een goed over te clocken te zijn heeft vaak sneller geheugen >:) een is redelijk goedkoop in verhouding met een asus kaart

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 22:19 schreef zenixer het volgende:
een leadtek kaart leek mij wel een goede keuze schijnt een goed over te clocken te zijn heeft vaak sneller geheugen >:) een is redelijk goedkoop in verhouding met een asus kaart
Ik weet niet hoe je hierbij komt hoor. Een Leadtek Pro heeft 5,5 ns geheugen en draait op 200/365 (noemen ze Pro OEM bij NVIDIA). Ik heb er zo een. bij 200/400 en 7.52WHQ draai ik onder win2k en 3d2001 3100-nog wat.
Kaartje nieuw gekocht voor 400,- op planet/aanbod. Ik heb die gozer zn mail mocht je interesse hebben (woont wel in Tilburg).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou de Elsa GTS2 32 nemen, heb je TV in/out en als upgrade een goeie 3D bril. (Heb ik ook B-) ) De Gladiac 920 is ook niet zo duur meer tov de ultra. 900Mhz moet te halen zijn met waterkoeling en/of een beetje geluk.

Verwijderd

Leadtek GeForce2 GTS 64MB TV-Out (Retail), zie pricewatch. Is echt niet duur volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen deze twee:

Leadtek GeForce2 GTS 64MB TV-Out (Retail)

Abit Siluro Geforce2 GTS met 64 Mb

What shoud I do??

Voor de nieuwe cooler voor mijn Duron600@800 wou ik trouwens deze halen: Global Win FKP32 ....goede keus?

Verwijderd

Die Abit is geen Geforce2, kijk maar op hun site

Verwijderd

De ELSA!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Als de Asus van fl 1010,- een optie is, waarom neem je dan niet gewoon een leadtek geforce III? Die is helemaal niet zoveel duurder, maar beter voorbereid op de toekomstige generatie gamez.

" Play the violent strings of my symphony "

• BC3 Victim
Elsa Gladiac GeForce2 Ultra (OEM) staat voor 765,- in de pricewatch. Lijkt mij echt een koopie!! Want:
64-MB DDR SDRAM, 4 ns access time, 460 MHz effective memory cycle
Ik zit er zelf ook aan te denken om dit plankje te kopen. Heeft hier iemand ervaring mee?? Ow ja als je goedgelovig bent moet je hier maar is kijken ;)

gathering.tweakers.net/showtopic.php/182462/9

• BC3 Victim
als jij die videoplankjes kan halen doe er mij gelijk ook maar tien dan 8-)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

verschillen tussen een geforce 2 64 mb en 32 mb, zijn miniem. Die extra 32 mb is eigenlijk overbodig. daar moet je je keuze niet door laten leiden.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1