[BC3] Simpel tvout kaartje gezocht..

Pagina: 1
Acties:

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zoek voor een vriend van me zo''n simpel kaartje waarmee hij dvd vanaf zijn pc op de tv kan kijken.. Hij heeft al een redelijke videokaart, maar deze heeft geen tvout.. Een nieuwe videokaart kopen is niet echt een optie, dus zoekt hij een extern of intern kaartje waar je je tv op aan kan sluiten..

Ik dacht dat je hier simpele pci kaartjes voor had, of zelf een extern kastje.. Dat scheelt weer, want een tvkaart kopen is toch wel prijzig.. Weet iemand hier wat van af ???

Groeten Wilde

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 10:48
Je kunt voor fl 200 gulden een Trust televiewer kopen. Daarmee kan je het beeld van je pc op de tv zien. De meningen over de kwaliteit zijn hier in het forum verdeeld. (search)

Je kunt ook een Hollywood+ Mpeg kaartje kopen, kost ook zo''n fl 200,-
Hiermee kun je ALLEEN DVD op tv bekijken, dus geen divx.
Dit kaartje zorgt er ook voor dat de cpu niet zo belast wordt, dus dat de dvd beter afspeeld. (Handig als je systeem net (of net niet) aan de eisen voor het spelen van DVD''s voldoet)

Dan is er mijn''s inziens nog optie drie en dat is een Matrox Millenium Videokaart (16mb DH) van fl 255.
Hiermee kun je alles naar je tv zenden.
Je betaald fl 55 meer dan voor een Trust televiewer, maar dan heb je wel een perfecte (nieuwe)videokaart, met een perfecte tv-out.

Dit zijn volgens mij de mogelijkheden.
Succes bij de keuze.