Nu wordt ie voor mij toch zeer zekers interessant.
Die-hard Brexiteer
Incl. BTW
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zal wel een foutje zijn, ik heb wat andere shops gechecked en daar kost ie meer dan 1100 piek. Bovendien is Man & Muis niet echt goedkoop, dus......
Ik ben ook nog ''geschrokken'' van de geheugenprijzen -> 256 Mb voor 159 piek?!
Waar moet het toch naar toe met deze wereld
Is er dan niets meer heilig?
Grtzzz
Grtzzz
Verwijderd
Ik ben degene die hem in pricewatch heeft gezet. Ik zat op de site van Man&Muis rond te snuffelen en zag toevallig die prijs. Ik schrok er ook even van.:) De prijs staat nog steeds op hun site, maar bij nader inzien denk ik dat ze een fout hebben gemaakt. De V7700 pro die erboven staat kost nl. 1494 en ik denk dat dat de prijs is van de GF3, dus dat ze die 2 prijzen hebben verwisseld.
Of zouden een 1 vergeten zijn er voor te zetten.
Bestellen en kijken of je hem voor die prijs ook krijgt.
Of zouden een 1 vergeten zijn er voor te zetten.
Bestellen en kijken of je hem voor die prijs ook krijgt.
Is Rogipogi weer in de lucht
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja was gewoon een fout net een bericht gekregen prijzen moesten omgekeerd zijn, helaas
Verwijderd
Ik kan nergens op die site vinden dat prijzen ondervoorbehoud zijn.Op donderdag 17 mei 2001 19:06 schreef BOMBER het volgende:
ja was gewoon een fout net een bericht gekregen prijzen moesten omgekeerd zijn, helaas
Jij wel?
Sjips, staat er wel bij aan het einde van je bestelling
En wat dan nog?
Je krijgt hem toch niet voor die prijs..
Ze mogen toch altijd weigeren om dat ding te vekopen, of nie?
D8 het wel..
Je krijgt hem toch niet voor die prijs..
Ze mogen toch altijd weigeren om dat ding te vekopen, of nie?
D8 het wel..
meestal staat er zoiets van tiepvauten voorbehouden onder. Dus je bent mooi de @#%$ als je hem dan toch hebt besteld
Ja, da''s balen als je net je laatste 900 piek hebt gereserveerd voor die kaart. Komt ie binnen, wil de postbode in 1 keer 1400 piek vangen! Gewoon zorgen dat je het pakketje al vast hebt voordat je moet betalen en dan de deur dicht gooien. kijk hoe lang je kunt kwijlen achter je PC-tje voordat de ME je deur intrapt...>:)Op donderdag 17 mei 2001 19:21 schreef HitmanWVU het volgende:
meestal staat er zoiets van tiepvauten voorbehouden onder. Dus je bent mooi de @#%$ als je hem dan toch hebt besteld
Grtzzz
PS maar die lage geheugenprijzen zijn wel echt
Verwijderd
Als het goed is is dat de inkoopprijs. Ik hem van de week ergens op een prijslijst zien staan van een van onze leveranciers.
Net een mailtje gehad prijs klopt inderdaad nietOp donderdag 17 mei 2001 22:30 schreef XciseR het volgende:
Als het goed is is dat de inkoopprijs. Ik hem van de week ergens op een prijslijst zien staan van een van onze leveranciers.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Maar als je onder rembous verstuurt hoef je het helemaal niet aan te nemen..... Zal lekker worde! Stuurt iemand jou een leeg pakje en dan moet je daar 900 piek voor betalen terwijl je het helemaal niet besteld heb!Op donderdag 17 mei 2001 20:30 schreef Gert-Jan het volgende:
[..]
Ja, da''s balen als je net je laatste 900 piek hebt gereserveerd voor die kaart. Komt ie binnen, wil de postbode in 1 keer 1400 piek vangen! Gewoon zorgen dat je het pakketje al vast hebt voordat je moet betalen en dan de deur dicht gooien. kijk hoe lang je kunt kwijlen achter je PC-tje voordat de ME je deur intrapt...>:)
Grtzzz
PS maar die lage geheugenprijzen zijn wel echt
Verwijderd
Vind je dat veel dan :?Op donderdag 17 mei 2001 16:36 schreef Gert-Jan het volgende:
Grtzzz
Nee, tuurlijk niet Let op de cynische toon waarmee het geschreven isOp vrijdag 18 mei 2001 09:54 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Vind je dat veel dan :?
Grtzzz
Pagina: 1