Toon posts:

[BC3] Doen of niet doen? (Asus V6600 DLX)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een Asus V6600 Deluxe kopen voor 200,-.
Ik weet dat deze kaart nog nooit gebruikt is. Het is dus een GF1 met SDR ram en voor de rest video out enzo.
Is dit ondanks dat ie nieuw is te duur?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
GF1SDR is wel sloom.
GF2MX trekt ''m er al uit.
Maar voor f 200,- is dat met TV-out ?? (DELUXE is toch met TV-out??)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
idd, TV-out, shutter bril enzo. Traag is ie niet (dat is relatief)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb er ook eentje, is wel een goed kaartje hoor.. :) Ben er nog steeds tevreden mee.

Wat er allemaal op zit, tv-in, tv-out (S-VHS en Composite) en zo''n funky 3D bril..

Als je 3D Mark 2001 draait merk je wel dat ie niet meer de snelste is, maar de meeste 3D spellen lopen gewoon vloeiend hoor. Mij maakt het niet uit of ik 100 fps in een spel haal of 50 fps.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij erom of ie te duur is. Ik heb in mijn andere sysjes al een MX en een V7700dlx. Deze zou ter vervanging van een Matrox G200 zijn

• Toewan
Nee, ik vind ''m niet te duur nee. Meestal wordt er voor zo''n kaart nog rond de 300 piek gevraagd. (De Deluxe versie)
Maar hoe weet je dat ie niet gebruikt is, en waarom is ie eigenlijk nooit gebruikt ??

Ik heb ''m zelf ook gekocht ter vervanging van een Matrox G200 (icm 2 Voodoo2''s).

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
200,- is echt niet duur iig, daar krijg je geen nieuwe gf2 mx voor, en al helemaal niet met tv-out enzow, het is wel een waardige vervanger voor de G200, da''s zeker...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 15:30 schreef Toewan het volgende:
Nee, ik vind ''m niet te duur nee. Meestal wordt er voor zo''n kaart nog rond de 300 piek gevraagd. (De Deluxe versie)
Maar hoe weet je dat ie niet gebruikt is, en waarom is ie eigenlijk nooit gebruikt ??

Ik heb ''m zelf ook gekocht ter vervanging van een Matrox G200 (icm 2 Voodoo2''s).
Is van een vriend van mij, hij heeft dat systeem nooit afgebouwd (lag in scheiding en moest verhuizen enzo) dus die kaart is nog nieuw. Eerdaags komt de rest van dat systeem ook vrij voor verkoop, P2-400 met zo''n Asus slot1 scsi bordje:9

• Toewan
Hehehe, Asus P2B-S, die heb ik ook nog gehad (icm m''n V6600 Deluxe)..
Is zeker een mooi bordje. Vanwege te weinig UW SCSI devices (1 x 2 Gb UW schijf) heb ik ''m verkocht en een Abik KT7RAID + T-Bird 800 gekocht icm een Adaptec 2940 Ultra SCSI.

Maar ik zou die V6600 Deluxe wel kopen hoor, is een leuk kaartje..

Verwijderd

Topicstarter
niet te duur dus according to jullie?

• Toewan
Nope, ennuh, je wil je vriend toch ook geen poot uitdraaien hoop ik.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat niet om een poot uitdraaien maar met die dalende hardwareprijzen weet ik af en toe de waarde van spullen niet meer, wat dat betreft gebruik ik Tnet als richtlijn.

Verwijderd

Ik heb ook zo''n kaartje gehad best kaartje !
Is niet traag of zo ,alleen moet je je niet blindstaren op die tvout ,want die is niet van bijster goede kwaliteit !
En die 3dbril doet het leuk ( bij een refresh
rate van 100hz !)
Ik heb nu een gf2mx en een Ati Radion 64Mb vivo en kwa snelheid ontlopen ze elkaar niet zo heel veel > zonder oclocken !
Er zit wat verschil in beeldkwaliteit en de een is wat sneller dan de ander (zonder oclocken !)
De V6600 kan oa. een camcorder op aan gesloten worden en je kan dan opnemen met je computer en bewerken dat is wel leuk als je daar iets mee wil gaan doen !
Om een lang verhaal kort te maken 200,- is zeker niet duur !

Verwijderd

Topicstarter
Dank medetweakers, ik neem m maar. Heb dus straks een Matrox G200 ,8mb SGram te koop...AGP :)
Pagina: 1