Sinds een paar dagen hoor ik een lichte fluit/pieptoon nadat ik m''n monitor aangezet heb. Op dat moment is tie uiteraard koud. Na een minuut of een paar minuten gaat de fluit/pieptoon weg. Daarna blijft de toon ook weg als ik m''n monitor aan laat staan. Het is dus alleen nadat ik em koud aangezet heb.<P>Hij is nog geen jaar oud. Ik vrees als ik em open maak dat ik misschien geen garantie meer heb, dus vandaar dat ik hier eerst om suggesties vraag en misschien heeft een andere tweaker dit al eerder meegemaakt.<P>Enig idee? Stof?
Heb ik ook weleens last van zo''n iritant pieptoonje als ik vervolgens mijn monitor even uit zet en dan weer aan dan is het weer weg. Komt inderdaad alleen voor als ie koud is en gaat vanzelf weer weg. <P>Heb trouwens een lg flatron. Geen idee waarom ie dat doet...<P><BR>
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Ik heb ook zo''n monitor en ik heb nergens last van, het zou stof kunnen zijn. Misschien kun je proberen om gewoon even in de zijkant te blazen (diep ademhalen en zorgen dat er geen speeksel/koffie/spinazie
in je mond zit).<BR>Hiermee verschuif je het stof hopelijk.<P>Je kan ook de stofzuiger pakken en deze op de zijkanten zetten.<P>Maar ik bedenk me net dat je wel een erg stoffige kamer moet hebben om zoveel stof in je monitor te krijgen na een jaar gebruik.<BR>
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
is die iiyama (is toch die 22" he) wel een goede monitor met goeie beeldkwaliteit<P>ik wou hem eerst kopen, maar toen negatieve verhalen gehoord en nu ben ik weer rond an het kijken
Verwijderd
Moet je eens proberen een iets andere refresh-rate te kiezen.<BR>bv 72 ipv 75, of 75 ipv 85. Dat wil nog wel eens helpen om zo''n hinderlijke resonantie te voorkomen.<BR>
Geplaatst door bartwebdesign - vrijdag 10 maart 2000 15:50
--------------------------------------------------------------------------------
is die iiyama (is toch die 22" he) wel een goede monitor met goeie beeldkwaliteit
ik wou hem eerst kopen, maar toen negatieve verhalen gehoord en nu ben ik weer rond an het kijken
Fout
de Vision Master Pro 450 is een 19" monitor
. Ik heb zelf namelijk. Perfect beeld. Ik draai nu 1280x1024 op 85Hz perfect
--------------------------------------------------------------------------------
is die iiyama (is toch die 22" he) wel een goede monitor met goeie beeldkwaliteit
ik wou hem eerst kopen, maar toen negatieve verhalen gehoord en nu ben ik weer rond an het kijken
Fout
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die 22"schopt zwaar kont 
Maar ook die wil wel eens piepen. Vooral in low-res koud en 60 Hz. en zo.
Maar ook die wil wel eens piepen. Vooral in low-res koud en 60 Hz. en zo.
Ik vond Iiyama altijd goed, maar de laatste tijd 

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1