[BC3] Klacht onsite garantie IIyama

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ongeveer een half jaartje geleden een mooie IIyama A201HT gekocht, MET ONSITE garantie. Het boekje bij de monitor garandeerde me dat ik binnen 24 uur een vervangende monitor tegemoed kon zien in geval van defect.

En ja hoor, maandag 7 mei was het zover, m''n prachtige IIyama A201HT gaf geen beeld meer, dus ik nog dezelfde middag bellen naar IIyama, die mij het garantieformulier lieten faxen, wat ik nog dezelfde dag gedaan heb (''s middags). Als het formulier was gefaxt zou de monitor zsm. worden omgeruild. Ikke wachten, en wachten, en nog meer wachten, maar geen IIyama omruilauto die mijn monitor kwam ruilen. Dus ik weer bellen naar IIyama, die me mededeelde dat ze er zo snel mogelijk werk van gingen maken. Uiteindelijk kreeg ik dus bericht dat ''ie gisteren (woendag 16 mei!) zou worden opgehaald. Maar geen omruilservice. Ik ''s avonds heel boos gebeld waar ik te horen kreeg dat door een interne fout het huisnummer niet goed aan de courrier was doorgegeven, maar ze zouden de andere dag (17 mei) ''s ochtends zo snel mogelijk de omruiling laten uitvoeren. Inmiddels is het al middag, en ik heb nog steeds geen courrier gezien. Dus ik weer bellen naar IIyama, waar ik weer hetzelfde, mooie verhaaltje te horen kreeg dat m''n monitor zsm. zal worden omgeruild.

Ik ben ZEER ontevreden over die mooie onsite garantie, ze beloven binnen 24 uur om te ruilen en ik wacht al bijna 2 weken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Alweer een klacht over de Iiyama-service. Damn! :(

Ik heb er zelf ook een (A702HT, heerlijk beeld), en ik moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen!

Schrijf eens een brief naar Computer!Totaal. Die hebben een rubriek voor dit soort problemen. Dan nemen ze contact op met Iiyama om te horen hoe het echt zit. Misschien krijg ja dan wel een betere monitor voor de geleden schade! ;)

• BC3 Victim
Ja,ze hebben ''m opgehaald. Ze namen m''n kapotte 22" mee en in ruil daarvoor kreeg ik een goedkope 19" (900MT). De reparatie zou ongeveer 3 weken duren....

Dat is wat je nu lekkere service noemt...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

3 weken? 3 maanden komt eerst....
ik koop never nooit meer een pyama,
maar heel misschien gaat het bij jou wel goed.

• BC3 Victim
we zijn de www.consumentenbond.nl niet...

• BC3 Victim
Ik heb hem al eens eerder gepost maar zal het nog een x doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://homepages.nildram.co.uk/~rasputin/smileys/redeemerwhore.gif

Verder als dit komt hun service niet. Is maar goed ook. Want van die service blijft ook niet zo veel over.

Wegwezen dus >:)

Afbeeldingslocatie: http://homepages.nildram.co.uk/~rasputin/smileys/mouse.gif

• BC3 Victim
Krijg je een budeget S900MT1 ipv een 22incher ik zou dat dus echt niet pikken :(

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

3 maanden :? :? :?

Bij mij duurde het intotaal een weekje of 3 á 4.
Maar de monitor is wel 2x terug geweest.
Zie dingen die hun niet zien zeggen ze :? :?
T''ja, dat ik niet helemaal spoor weet ik ook wel, maar als ik, en anderen ook, dat wel zien, dan is er toch iets mis lijkt me.

And The Only One

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 13:44 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Krijg je een budeget S900MT1 ipv een 22incher ik zou dat dus echt niet pikken :(
Ik heb weinig keus, en dan heb ik nog altijd liever een 19" lowbudget monitor dan niets

Verwijderd

ik heb ook troubles gehad met die "24" uur gedoe. 22" kapot balen eerst nog een week w88 (wat nou 24uur) en dan een 19" model vissekom krijgen.

Voor mij in de toekomst ook geen iiyama meeer gewoon lekker sony or whatever. Dan maar wat meer knaken neer leggen.
Pagina: 1