[BC3] 21" vga monitor met win2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie o wie weet raad,

Ik heb een 21" vga monitor die ik graag met win2000 wil laten werken, maar de enige mode waarin hij werkt is vga640*480 bij 256 kleuren. wie weet hoe ik deze monitor in een hogere resolutie kan laten weten met meer kleuren.

Het betreft hier een wisa mc 8535 monitor, geleverd door getronics amsterdam.

:'( wie help mij :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

je videokaart installeren :?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• BC3 Victim
als ik mijn videokaart in een andere modus zet dan doetie het niet.

maar leg uit wat je bedoelt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

gewoon je vid kaart installeren met de bijgeleverde drivers, zoals ik uit jouw verhaal opmaak, herkent win 2000 jouw vid kaart niet, haal anders ff de laatste drivers van i-net af

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• BC3 Victim
Mijn videokaart is goed, want deze werkt met andere monitoren goed, maar let op dat zijn allen wel SVGA monitoren en waar ik het nu over heb is een 21" VGA monitor van minimaal 4 jaar oud. mijn vraag is dus ook over er een mogelijkheid is om met deze monitor op een hogere resolutie te werken in de VGA mode.

Verwijderd

je echte monitor installeren ipv die PnP monitor die win2k voor je installeerd ...

• BC3 Victim
kijk daar zit het ''m nu in er is voor deze monitor geen driver er is alleen de ''standaard vga monitor 640*480'' binnen windows2000 en die doet het ook maar het je die modes wel eens op een 21" monitor gezien. het is met of je een monitor voor slecht ziende hebt zo groot zijn die letter, en de kleuren dat zijn er maar max 256. ook niet echt een gezicht.

• BC3 Victim
Eh... dat kan niet. |:(

Verwijderd

Pak eens een andere standaard monitor bijv. 800x600 :9 ;)

• BC3 Victim
hoe bedoel je dat kan niet ???

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Wat voor monitor is het ??

Ik heb laatst een 20" HP monitor van 4 jaar oud gevonden, daar zijn ook geen drivers voor.
Die monitor heeft een Sony-trinitron beeldbuis, met Sony drivers (verschillende geprobeerd) deed ie het wel.

Je kan ook een monitor *.inf bestand renamen en editten met de juiste refreshrate''s, dat zou hij het ook moeten doen.

Suc6.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Pagina: 1