" Play the violent strings of my symphony "
THX man! beter dan niets zullen we maar zeggenOp donderdag 17 mei 2001 07:25 schreef Cap het volgende:
Google - "LG 915FT review":
http://www.cnn.com/2001/TECH/ptech/04/02/best.19.monitors.idg/
of
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,44327,00.asp
en
http://www.canadacomputes.com/v3/story/1,1017,3768,00.html
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien heeft tweakers.net nog wat tijd over? Deze monitor is immers razend populair
Uitspraak ingetrokken. Dit zijn niet de enige reviews die er te vinden zijn, zie onder.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Duitse Site (Engelse Vertaling)
Zdnet 19" Monitor Roundup
Veel plezier
Hmmmm, hier komt de LG er toch niet no HEEEEL goed uit eigenlijk.. Vreemd, ze hebben het over onscherpe beelden als je de ''brightness'' vergroot.Op donderdag 17 mei 2001 16:40 schreef Vertex het volgende:
Ik heb er nog een paar gevonden:
Duitse Site (Engelse Vertaling)
Zdnet 19" Monitor Roundup
Veel plezier.
Ik citeer: "The otherwise good picture loses at sharpness, as soon as one increases the brightness of the monitor."
Wasdahdan? Iemand ervaringen mee
Ik dacht dat deze LG toch wel even goed beeld had als de Iiyama Pro451 maar dan zónder de irri lijntes!
Is dit níet het geval, dan ga ik alsnog voor de Iiyama. ik ga geen 1300 piek betalen voor een monitor met géén lijntjes, maar minder scherp beeld.
Ik weet een ding zeker, deze monitor staat volgende week bij mij thuis
Goh, daar ben ik het nou HELEMAAL mee eens...;)Op donderdag 17 mei 2001 19:41 schreef Vertex het volgende:
Als ik jou was zou ik niet af gaan op één of twee reviews. Ik zou gewoon eens zelf gaan kijken in een winkel waar ze die monitor daadwerkelijk hebben. Een monitor is iets heel persoonlijks, de een kan een monitor verschrikkelijk vinden en een ander kan diezelfde monitor weer geweldig vinden. Nogmaals, neem eens een kijkje in een winkel waar ze hem hebben, dan kun je pas een goed oordeel vellen.
Ik weet een ding zeker, deze monitor staat volgende week bij mij thuis
Welche Tester haben denn da versucht den Monitor einzustellen, die von Sony oder Iyama, damit der Test nicht so gut ausfällt.??????? Ich habe selber den 915+ Flatron auf dem Tisch stehen, und der hat mit sicherheit das schärfste Bild aller Monitore die bisher auf diesem Tisch standen (ca 25 verschiedene). Will man einen Planen Bildschirm nimmt mann einen Flatron, will man einen wenig Platz verbrauchenden Monitor nimt man einen schort Neck. Diese vergleiche von Honigmelonen mit Zitronen gehen mir dermassen auf den Senkel, das ich beschlossen habe auf eure sogenannten Tests zu verzichten. Ausserdem: Es gibt wie überall Fertigungsausreisser, oder Transportschäden, und ich behaupte mal das das von Ihnen getestete Gerät nicht OK war.
Mit freundlichem Gruß,
Joachim Faust
Wolfgang Schierhoge (amadeuxx@gmx.de), 16.3.2001, 19:00 Uhr
Der Flatron 915FT Plus besitzt sehr wohl auf der Vorderseite eine Taste zum Wechseln zwischen dem Signaleingang D-Sub oder BNC. Nicht wie sie behaupten, daß man die Umstellung nur umständlich im Menü machen kann. Solche Sachen regen mich bei einem Test total auf. Lest doch mal das Handbuch und behauptet doch nicht irgendwelche Dinge, die gar nicht der Wahrheit entsprechen. Eine solche Funktion wenn sie fehlen würde, würde meine Kaufentscheidung erheblich beeinflussen. Also bitte in Zukunft genauer testen. Es ist übrigens die Set/Input - Taste mit der man umschalten kan.
Inderdaad een indicatie dat ze niet al te goed getest hebben als ze niet weten dat de BNC / D-sub schakeling gewoon direct via de SET/INPUT toets gaan (INPUT...waar zou dat nu voor staan
Ten tweede, die vermeende teruggang in scherpte bij 100% helderheid is totaal geen probleem, want geen enkele gek zet bij deze monitor de helderheid op 100%. Ik heb de mijne bijvoorbeeld op contrast 95 en helderheid 30 staan.