[BC3] Zijn er minpunten over de CTX PR960F?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil mijn IIyama VMP451 inruilen voor een CTX PR960F omdat bij deze het beeld trilt.

Ik draai nu onder 1280x1024@100Hz. Kan de PR960F daar goed mee overweg? Ik bedoel, blijft het beeld goed? max kan hij volgens de specs 102Hz aan.

Ik hoor graag jullie reaktie hierover

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik ken 3 mensen die ''n ctx hadden, waarvan er 2 binnen zeer korte tijd gewoon vreselijk kaduuk waren!!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• BC3 Victim
O... das minder dan. Wat was het probleem?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je kunt je beter afvragen wat de pluspunten zijn van CTX?

Als je een goede monitor wil hebben tegen een scherpe prijs kun je beter een Belinea kopen

Verwijderd

Of een LG

• BC3 Victim
Het ding heeft maar een groot minpunt.

HET IS EEN CTX :r

• BC3 Victim
hahaha... maar serieus, zijn er gebruikers van een PR960F die hun ervaring kunnen geven?

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Ik hep m nou al een jaar en hij doet het ERRUG lekker, ik draai nu 1152x768 omdat ik graag achterover hang in mn nieuwe bureastoel (ja hij kan kantelen :P)

Als je het contrast SUPERhoog zet (laatste 15% ) dan wordt ie minder mooi, maar dit kan ook aan mn Geforce 2mx liggen......

Maar wat mij betreft best een aanrader hoor

Ik ga binnenkort eens zo''n coax connector kopen, maar eerst maar eens mn examens halen :)

Als je nog vragen hebt mail maar (of post)

• BC3 Victim
ik heb er ook eentje en die van mijn is na een half jaar ontploft. nou ja een of andere transformator was naar de klote. Maar goed binnen 24 uur had ik weer een nieuwe in huis.

maar goed die gast die met zijn vrachtwagen mijn monitor kwam brengen, zei oh alweer een CTX, keek ik zijn laadruimte zag ik alleen maar CTX en IIYAMA monitoren staan, die kapot waren. :)

iig geval ben ik er best tevreden mee

• BC3 Victim
Hmmz... van een ontplofte monitor wordt niemand blij... ga er maar vanuit dat mijn monitor gewoon goed is...

wordt zo''n BNC-kabel niet meegeleverd met de monitor trouwens?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

De reden dat Iiyama''s en CTX zo vaak kapot gaan ligt volgens mij in het feit dat er zo ontzettend veel van verkocht worden.

Dan heb je automatisch ook meer kapotte monitoren.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ik heb ''m nu 2 maanden en hij draait perfect in 1280x1024@90Hz.

Bij mij kan de vernieuwingsfrequentie ook niet hoger in deze resolutie.

De andere maxima:
1152x864@100Hz
1024x768@120Hz

• BC3 Victim
vreemd... volgens de specs bij CTX is de max resolutie onder 1280x1024 102 Hz :?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Ligt aan videokaart en de configuratie file die in je operating system bijgeleverd is (bij windows is dit de .inf file). Bijna geen een monitor kan standaard in Windows op maximale refreshrate worden aangestuurd, je kan het wel handmatig in de registry toevoegen natuurlijk.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Kheb hier ook een CTX :), alleen maar voordelen, enorm scherp, betaalbaar :) en zo kan ik nog wel ff doorgaan, kopen

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Zelf ook ctx alleen word een beetje heet!!! Zit nu een extra cooler op, zodra die uitstaat gaat hij na 3 uurtjes werken uit en dan kan ik een halfuur wachten :(
maar het beeld is verder super!!

• BC3 Victim
als ik het zo lees dan zijn er voor en nadelen op een ctx monitor... maar ik denk toch dat dit een goede monitor is

dank voor jullie reakties

Pagina: 1