[BC3] refresh rate van mijn beeldscherm instellen?? hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
normaal gesproken kan je de verversingssnelheid instellen bij:
eigenschappen voor beeldscherm.
instellingen
geavanceerd
en dan adapter

maar bij mij staat deze optie er niet! hoe kan ik hem dan anders instellen? mijn beeld staat nu namelijk op 60 hz.

ik heb een nvidea riva tnt 2 model 64

is er een programma patch of truckie voor?

ik hoor het hopelijk van jullie!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gokje... net win2k geinstalleerd ? Zoek dan ff op powerstrip en installeer dit progje.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
moet gewoon ku8nnen met detonators en de gewone drivers van je kaart.

no comment

• BC3 Victim
kan je bij powerstrip je refreshrate instellen dan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:08 schreef Martinus het volgende:
moet gewoon ku8nnen met detonators en de gewone drivers van je kaart.
Dit gaat dus lang niet altijd op... zoek maar eens op 60hz met de search en kijk hoeveel mensen hier problemen hebben (gehad).

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 16:09 schreef theteek het volgende:
kan je bij powerstrip je refreshrate instellen dan?
ja

• BC3 Victim
HzTools kan ook tweaken met je refreshrates...

Verwijderd

Beeldscherm beter installeren.
Je hebt nu waarschijnlijk een standaard scherm ingesteld staan. Installeer bij de beeldscherm instellingen bij geavanceerde opties in het tabblad monitor een standaard beeldscherm met een verversingsgraag erbij (ze staan lager in het rechter rijtje). Dus in plaats van een 800x600 installeer je nu een 800x600@75Mhz. Dat geldt ook voor andere resoluties of verversingsgradaties. Als je dat goed doet, staat nu in het tabblad adapter onderin een keuzebalkje om de resolutie in te stellen.

Beter is natuurlijk de drivers te installeren van je monitor. Niet dat die zoveel anders zijn als de standaards in Windows, maar ze hebben wel de maximale waardes van de monitor in zich.

Verwijderd

---

• BC3 Victim
ja klopt!
als ik een andere standart monitor pak dan kan ik het wel instellen!

bedankt he!

Pagina: 1