De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Krijg je zo''n lange arm van.
w00t
Had toen een soort scherm (glasplaat) dat je voor je eigenlijke scherm zet (?300-400).. maar dat leek me nix. Het hier eerder genoemde folie werkt idd. beter, maar om dat nou op m''n iiyama VMP410 te plakken..
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
lekker al die ventjes met je vingers aanklikken
hehe dat zal raar gezicht zijn
I’m not like the OTTERS
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
moet je best wel hard drukken denk ik
En een vies vet beeldschermOp woensdag 16 mei 2001 16:29 schreef robbie007 het volgende:
Is dit niet een beetje erg rottig?
Krijg je zo''n lange arm van.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ik ben dus ook op zoek naar een voorzetstuk voor een monitor om hem zo om te bouwen naar een touch-screen.
Budget 300 a 400 euro.
was ook op zoek naar zo'n dingen (zou graag zoiets, een touch screen zonder screen, hebben als invoerapparaat, voor media center) en kwam hierop uit. ziet eruit als wat hier in dit topic gezocht wordt, maar ik heb volgende punten:
- kan dit gewoon via usb of zo worden aangesloten?
- vertaalt dit ding de positie van het aanraakpunt rechtstreeks naar een muispositie op het scherm? (of is het de relatieve beweging die telt, vb touchpad bij notebooks)?
- wordt dit gedaan door bijgeleverde software of is het geen van alle en moet je zelf gaan programmeren?
Bovendien zijn een aantal van je vragen vast wel zelf te beantwoorden als je wat meer gaat zoeken. Mocht je er nou echt niet achter kunnen komen dan kun je natuurlijk altijd nog een nieuwe draad starten.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()