[BC3] Touch screen

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is je monitor up te graden naar een touch screen? Ik zou me kunnen voorstellen dat er een soort folie op de markt is waarmee dit mogelijk is. Alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-07 13:02
De meeste touch-screens werken inderdaad met een folie wat je eroverheen plaatst. Ik heb het eens nagevraagd bij een reparateur van die Fotoplay kasten.. daar zit dat ook bij, hij had het toen over prijzen rond de 1000,- gulden voor zo''n folietje..

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Is dit niet een beetje erg rottig?

Krijg je zo''n lange arm van.

w00t

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
is je monitor wel 100% plat ;)

w00t

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Cr3ator

1 bar is geen bar

Ben hier ook al eens naar opzoek geweest.
Had toen een soort scherm (glasplaat) dat je voor je eigenlijke scherm zet (?300-400).. maar dat leek me nix. Het hier eerder genoemde folie werkt idd. beter, maar om dat nou op m''n iiyama VMP410 te plakken.. |:( neej, zie ik niet echt zitten.

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-07 11:47
volgens mij is zo''n touch-screen wel onwijs cewl met FPS >:)

lekker al die ventjes met je vingers aanklikken :P

hehe dat zal raar gezicht zijn :D

I’m not like the OTTERS

• BC3 Victim
mmm.. in ieder geval bedankt voor de reacties. Zo''n folie is nog best wel prijzig... Cr3ator, Weet je nog waar die glasplaat te krijgen was??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Graag ff reactie! bedankt.

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Ik heb vroeger wel plateau''s gezien waar je de monitor opzette en dan had je ook touch screen. Dat ding reageerde op de drukschillen die optreden als je op ene bepaalde plek op het scherm drukt. Geen idee of ze nog te krijgen zijn en waar, ik weet nieteens meer een merk als ik eerlijk moet zijn.

• BC3 Victim
heel vreemd systeem lijkt mij...
moet je best wel hard drukken denk ik

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 16 mei 2001 16:29 schreef robbie007 het volgende:
Is dit niet een beetje erg rottig?

Krijg je zo''n lange arm van.
En een vies vet beeldscherm :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Kan je niet die monitor van die receptentoren uit de Konmar ritselen?

• BC3 Victim
staat ie op wielen..??

• BC3 Victim
weet iemand nog waar dat losse touch-glas-plaat te krijgen is, of heeft iemand meer info?????

• BC3 Victim
Ik kan me herinneren dat Conrad iets dergelijks had... rond de 400,-...

Verwijderd

/me haalt topic naar boven :),

Weet iemand waar ik momenteel zon ding vandaan kan halen, en zijn ze dan toevallig wat goedkoper, en verslechten ze het beeld niet, qua zicht en kwaliteit??

Verwijderd

..... *ZUCHT*

Verwijderd

Nou search gebruikt ... en dan krijg je dit ...

Ik ben dus ook op zoek naar een voorzetstuk voor een monitor om hem zo om te bouwen naar een touch-screen.

Budget 300 a 400 euro.

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 14:15
net oud genoeg voor een kick :).

was ook op zoek naar zo'n dingen (zou graag zoiets, een touch screen zonder screen, hebben als invoerapparaat, voor media center) en kwam hierop uit. ziet eruit als wat hier in dit topic gezocht wordt, maar ik heb volgende punten:
- kan dit gewoon via usb of zo worden aangesloten?
- vertaalt dit ding de positie van het aanraakpunt rechtstreeks naar een muispositie op het scherm? (of is het de relatieve beweging die telt, vb touchpad bij notebooks)?
- wordt dit gedaan door bijgeleverde software of is het geen van alle en moet je zelf gaan programmeren?

Afbeeldingslocatie: http://www.eurochannels.dk/materiale/billed/Monitor/t-r.jpg

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een topic van meer 5 jaar geleden kicken gaat wel erg ver terug piet ;)
Bovendien zijn een aantal van je vragen vast wel zelf te beantwoorden als je wat meer gaat zoeken. Mocht je er nou echt niet achter kunnen komen dan kun je natuurlijk altijd nog een nieuwe draad starten.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.