Toon posts:

[BC3] 17" Monitor voor 500 piek...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor (ben een systeempje aan het samensprokkelen voor een kennis van me) maar ik weet niet welke. Het budget: rond de 500 piek. Hij wil hem voor ontwerpen (photoshop enzo) gebruiken. Het beeld moet dus mooi helder en scherp zijn, en hoge refreshrates aan kunnen. 17" is voldoende. De kaart die er aan komt te hangen is waarschijnlijk
een Matrox G4xx (daar nog tips over misschien? Goeie 2d kaart toch?).

En ik heb de search gebruikt ja! En daar waren wat topics over maar die hielpen niet...

Dus!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Kun je dit niet beter in "Videoplanken & Beeldkanonnen" posten?

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Hij wil hem voor ontwerpen (photoshop enzo) gebruiken. Het beeld moet dus mooi helder en scherp zijn, en hoge refreshrates aan kunnen...
Je bent wel errug veel eisend voor 500 piek moet ik zeggen...Als je die eisen ingewilgd wilt hebben, zul je toch 200 piek extra moeten neerleggen minimaal...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ez hebben bij mediamarkt Rotterdam Zwarte Dell monitors, de nummer was volgens mij 791 ofzo maar in iedre geval super tsrak beel een trinitron beeldbuis, supper plat.

Het zag er beter uit dan mmijn 107E die ik voor 700,- had gekocht :(

Prijs is overigens 555,-

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
je kan niet voor een kwartje op de eerste rij zitten. Photo-shoppen op een 500 piek monitor, hoop dat je genoeg pijnstillers hebt.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, dat ik hem in het verkeerde forum poste... Ik wist van het bestaan van het forum maar was niet helemaal wakker toen ik het topic poste...

Maar goed. Photoshoppen op een monitor van 500 piek is best te doen... Ok, niet super.

Ik verschuif het budget naar 750 piek.

Noem eens wat aanraders!

Verwijderd

Een Belinea 103035 is een zeer goede 17" monitor kost wel iets meer dan 500,- maar blijft toch zeer betaalbaar (549,-)

http://www.pcvergelijk.com/shop

Verwijderd

Topicstarter
Dank!

Aaargh! Is er niet ergens een goeie recente 17 monitor shootout op het net te vinden? Kan ik nergens vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iiyama a705mt misschien? Lijkt mij wel relaxed. Is ongeveer 750 piek

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op woensdag 16 mei 2001 19:18 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Excuses, dat ik hem in het verkeerde forum poste... Ik wist van het bestaan van het forum maar was niet helemaal wakker toen ik het topic poste...

Maar goed. Photoshoppen op een monitor van 500 piek is best te doen... Ok, niet super.

Ik verschuif het budget naar 750 piek.

Noem eens wat aanraders!
Iiyama Visionmaster Pro 411 :?

Verwijderd

D''r is tijdje geleden een 17" monitoren test geweest in PC-Active en iets later ook een test van 19" monitoren ;)
Pagina: 1