De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yep!Op woensdag 16 mei 2001 18:19 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Heb je trowens je DMA aangezet?
Ach whatever...
Ik krijg wel een redelijk beeld maar af en toe heeft ie toch nog wel zin om de beelden te ''verwazigen''. Juist WinDVD deed dat. Omdat ik wist dat PowerDVD hardwarematige playback ondersteunde dacht ik daarmee het probleem op te lossen. Ach ja, shit happens..
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Verwijderd
Heb hier ook Hercules GF MX2 en PowerDvd versie 2.55,en met momenteel de Detonator 12.80 drivers.
Had PowerDvd 3.0 al gedowned maar kom niet van die 5min limmit af wat ik ook probeer
Ook bij mij kan ik de hardware acceleratie niet aanvinken.
Ik vind het beeld met de Tv-out als ik een DVD bekijk er dus zwaar k*t uitzien.
Het is af en toe als je donkere scenes hebt net of je naar een slechte DivX-film zit te kijken,allemaal van die grove blokken in het beeld.
Bij lichtere scenes is dit niet het geval.
Ook lijkt het af en toe of het beeld miniscuul schokt.
En als je wilt overschakelen naar full-schreen op je tv loopt dat powerdvd vaak ook nog vast of gaat het schokken....
Groet!
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Heb ik dus WinDvd erop gezet.
Dit loopt als een tiet!
Had ik dit maar eerder gedaan,geen geschok en rare grove "pixels".....
Beeldkwaliteit is stukken beter.
Ook met Fullscreen omschakelen naar de Tv-out blijft het werken.
p.s. klein minpuntje is op het moment wel dat op mijn gewone monitor op een gegeven moment het beeld wel doorelkaar geschud lijkt,of dat de muiscursor er vreemd gaat uitzien.
Zal de videodrivers er eens opnieuw opzetten dan zal het wel over zijn (hoop ik
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
er staat dus: Hardware Motion Compensation dus geen echte hardware DVD decoding. toch echt ff de specs goed doorlezen. maar waarschijnlijk licht het aan de drivers die raar doen.Moet je toch eens wat beter de specs van een mx doorlezen:
"Video acceleration: Hardware Motion Compensation for smooth and crisp DVD Video playback "
Was bij mij namelijk wel ''t geval
Die GeForce van mij is van ''t merk PowerColor.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
staat PowerDvd 2.55 op de driver-cd..
(hee dat rijmt ook nog
..........................
Verwijderd
Ik heb ook GF2 zie onder
Verwijderd
Dus ik zou ''ns kijken of je niet toevallig een hele versie ergens kunt krijgen.
For most display chips and integrated chipsets, Hardware Motion Compensation and Subpicture Alpha blending is only available for most display cards under Windows 98 and Windows ME due to Windows 2000 driver limitations. Under Windows 2000, only SiS630 (integrated chipset) and SiS300 (display chip) are supported.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Heb je hardwarematige DVD playback doet ie ''t als nog niet!
Can somebody give me a hint?
Plz...
En PowerDVD kun je ook cracken dus die 5 min worden bij mij de volledige DVD
Heeft echt niemand nuttige tips?
Of is er misschien een andere DVD speler die hardwarematige playback heeft?
Zit op een pci decoder kaart, of videokaart
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Moet je toch eens wat beter de specs van een mx doorlezen:Op woensdag 16 mei 2001 16:35 schreef Markjuh het volgende:
Hardwarematige DVD playback doet je DVD decoder-kaart of een vga - kaart die dit ondersteunt (ATI Radeon bv) dus jou MX niet
"Video acceleration: Hardware Motion Compensation for smooth and crisp DVD Video playback "
Hmmm.., een GeforceMX heeft misschien geen hardwarematige DVD ondersteuning, maar powerDVD draait zonder probleemen op een GeforceMX, dus ik zou ff naar je video drivers kijken.., dat was bij mij ook eerst het probleem...Op woensdag 16 mei 2001 16:35 schreef Markjuh het volgende:
Hardwarematige DVD playback doet je DVD decoder-kaart of een vga - kaart die dit ondersteunt (ATI Radeon bv) dus jou MX niet
Cel 466@567
ASUS V7100
LG 12x40x
Win2k + detonator 12.20 (heb eerst 6.50 geprobeert maar dat werkte ook niet)
Somebody... Plz...
Is er behalve PowerDVD echt geen andere DVD player die hardwarematige DVD playback heeft?
Ik heb hem hier wel maar nog niet geprobeerd.
Heb zelf lite on 12/40 en powerdvd doet het bij mij perfect!
Verwijderd