[BC3] Langere Beeldscherm kabels?

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:46
Zijn er kabels te koop voor een beeldscherm met een lengte van 10-15 meter?
En zo ja, moet er dan nog een versterker tussen, want ik denk dat je dan aardig wat signaalverlies hebt!

Als de kabels niet te koop zijn, ga ik proberen om er zelf 1 te maken, maar liever een goed product
Alvast bedankt

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Nou, ik denk dat je met 10 meter idd. wel aan de max zit. Ik heb met veejaydingen weleens 2 5 meter kabels aan elkaar gehangen en ik moet zeggen dat het meevalt. Het blijft tenslotte een digitaal signaal. Boven de 10 meter schijnt er echter wel sterkte verlies v/h signaal op te treden. Dit kan je met een actieve splitter (fl 100-) voorkomen. Zo kun je het signaal ook dupliceren (2 monitoren)> Wil je echter aleen verlengen dan raad ik je aan dit eerst gewoon "passief te doen. Neem wel afgeschermde monitorkabels ! Deze zijn iets duurder maar zeker beter als je ook nog eens gaat verlengen...

suc6 !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.cmicomputer.com/product/15mmxxsvga.htm

mits de kabel goed is, kan je een heel eind komen...

15ft = ongeveer 4,5 meter
overigens is de 100ft (30meter) op die pagina een (S)FTP kabel...
* Constructed of premium grade shielded video cable which uses a combination of coax and twisted pair
* Accommodates cable runs up to 100ft without a booster (in most cases)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 11:59
Er zijn ook kabels/kastjes te koop waar mee je over UTP netwerk kabel een computer die verweg staat lokaal kan bedienen. Het kost wel veel geld iig.

Verwijderd

K heb 3 mtr, bnc, extra geisoleerd, en nog slechter signaal dan m''n andere 2 kabels, 2mtr bnc en sub-d. Hou maar rekening met mindre beeldkwaliteit. :(

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:46
ik heb bij Blackbox een geschikte kabel gevonden van 22.8 meter lang.
Zij hebben trouwens kabels in verschillende lengtes en uitvoering (mannetje/vrouwtje, vrouwtje/vrouwtje, mannetje/mannetje) van 2 meter tot 159,4 meter voor maar fl 1416 >:)

<edit>
Typefouten verweiderd ;)
</edit>
Pagina: 1