[BC3] ASUS Nieuws!!! Lees dit!!! Belangrijk!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik werk in de ComputerGroothandel en kreeg net mail van Asus dat alle Asus Ge-Force 3 Kaarten (V8200) teruggenomen moeten worden!! Dit vanwege een Bug in de Ge-force 3 chip zelf.

Dit is echt waar want ik had er zelf ook 1. Kwam net binnen en toen kreeg ik deze mail :(

Dus nu neem ik maar een Hercules want die komen volgende week binnen :9~

Greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als er een bug in de chip zelf zit, dan heeft het toch geen zin om dan een ander merk te halen. Tenzij Asus nog met een respin A3 op de proppen komt zetten. :?

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

bent ik ff "blij" dak nog een Geforce256 hebt van Asus :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Gewone een serie met de foute a3 stepping, zal wel geen bug in de GPU zijn.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Martin Sturm
  • Laatst online: 13-08 12:34
Op woensdag 16 mei 2001 10:45 schreef Rogipogi het volgende:
Ik werk in de ComputerGroothandel en kreeg net mail van Asus dat alle Asus Ge-Force 3 Kaarten (V8200) teruggenomen moeten worden!! Dit vanwege een Bug in de Ge-force 3 chip zelf.

Dit is echt waar want ik had er zelf ook 1. Kwam net binnen en toen kreeg ik deze mail :(

Dus nu neem ik maar een Hercules want die komen volgende week binnen :9~

Greetz
Welke groothandel???

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 20:44

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Dat was toch al bekend :? ( a3 --> a5 )
of is het nou een nieuwe bug ?

• Symphony-X
  • Laatst online: 08-04 12:19
Geef es ff wat meer info aub!

Ik wilde volgende week een leadtek Geforce3 gaan kopen!!

" Play the violent strings of my symphony "

• BC3 Victim
Misschien heeft hij zich versproken, en zit er een design fout in de V8200. Als er echt letterlijk in de e-mail stond dat er een bug in de GeForce 3 core zit, dan heeft het weinig zin om een Hercules kaart te halen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is dit al ergens gepubliceerd? Zo ja, waar dan??
Of is dit zomaar een lulverhaal, want ik kan er niks over vinden!!!

mvg

• BC3 Victim
He lul de behanger met je grappige post over Asus.

Dit Forum is bedoeld voor serieuze zaken en geen kinderachtige grapjes. Gele kaart zou ik zeggen. Nog een zo''n grapje en je hebt echt een probleem.

Gisteren wist je geeneens hoe je 3d bril bij je Asus kaartje werkte.

Eergisteren vroeg je nog op het Forum wanneer de Asus in het land zou moeten zijn terwijl jij dat al lul de behanger werkende bij de computer groothandel zeker als eerste had geweten.

Be warned next time i''ll nuke your ass.

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 1</font>

• BC3 Victim
Hee PIEFPOEFPAF doe ff rustig, Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers.

Groetjes en kusjes

Rogipogi
8-)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi iets
Je hebt een *piep* wegens ongewenst /ongepast taalgebruik.

• Hoyden
  • Laatst online: 23-08 14:14
Op donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
Hee PIEFPOEFPAF KRIJG HET AAN JE GORE KLOOTJES MONGOOL!!! Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers ZO SHUT THE FUCK UP ASSHOLE!!
Puber :r

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Hee PIEFPOEFPAF KRIJG HET AAN JE GORE KLOOTJES MONGOOL!!! Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers ZO SHUT THE FUCK UP ASSHOLE!!
tss wtf ever happend to propper english :?
Ive read every post in this topic but cant seem to possition your`s :?

doesnt fit and doesnt make sense either

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

maar wat is *piep*?

een waaschuwing? temp ban?
/me wil ook wel eens boos worden...

Verwijderd

Weer een reden om geen dure gf3 te kopen met zn extra functies die nog niet gebruikt worden op dezelfde snelheid... :+

• Arjan A
  • Laatst online: 18:10

Arjan A

Cenosillicafoob

Dit is echt waar want ik had er zelf ook 1
:'(

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

asus maakt nu wel vet verleis iedereen koopt wat anders

maar ik blijf bij mijn asus :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Wat een waardevol bijdrage aan dit GoT forum. |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/slotjetr.gif

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• humi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 14:53
Asus roelt want asus maakt cheats..!
http://www.petitiononline.com/badasus/

Fucking lamers bij Asus!

Blergh

Misschien zijn ze dat Hardware WallHack vergeten in te bouwen? Of Seetrough in hardware drijver???

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 2</font>

• mvds
  • Laatst online: 22:05

mvds

Totally awesome!

Hee jongens, doe eens normaal en rustig... Hier schieten we niets mee op...

• wouzer
  • Niet online
Vul gewoon de poll bij ASUS zelf in zou ik zeggen:

http://www.asus.com.tw/products/seethrough_1.asp

• Jaymz
  • Laatst online: 23-08 22:11

Jaymz

Keep on moving !

Hallo "firestarters"

Waar zijn we nou helemaal mee bezig?

Have a Break: Have a kitkat

Verder: zie Sig.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

hmmm, mods genoeg hiero. maar kan er niet eentje, of rogipogi zelf, dat taalgebruik ff editen naar iets beschaafder nederland aub?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

censuur?
ehh...niet zo goed plan

Verwijderd

Ik werk in de ComputerGroothandel
Hij brengt waarschijnlijk de koffie rond ;)

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Op donderdag 17 mei 2001 10:18 schreef Exirion het volgende:
[afbeelding]
LOL:P

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 11:38 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Hij brengt waarschijnlijk de koffie rond ;)
Ik heb tenminste een baan :+

Verwijderd

ooohw....

het was iig *piep*klein..

:)

Verwijderd

Van WIE bij asus ?
mail quoten ?

IK ben net bezig een smaple van de 8200 binnenste buiten te keren , en ik zie nix geks.

Bovendien, als die bug in de chip zit, zittie in alle gforce 3''dus ook in elsa, hercules, gainward, leadtek etc.

don''t make a fuss.
Graag bewijs, en geen gekrijs.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 12:27 schreef Squartaq het volgende:
Van WIE bij asus ?
mail quoten ?

IK ben net bezig een smaple van de 8200 binnenste buiten te keren , en ik zie nix geks.

Bovendien, als die bug in de chip zit, zittie in alle gforce 3''dus ook in elsa, hercules, gainward, leadtek etc.

don''t make a fuss.
Graag bewijs, en geen gekrijs.
/ignore Squartaq

ps: hebbie die site van hem gezien? Staat verzameling foto''s van drugs verslaafden :r

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

/ignore Squartaq

ps: hebbie die site van hem gezien? Staat verzameling foto''s van drugs verslaafden :r
Dit gaat nergens meer over he ?? Kappen dus |:(

Ik vind het helemaal geen gekke vraag om die mail hier te laten zien hier... lijkt me dat meer mensen hier wat aan kunnen hebben.

Verwijderd

[..]

/ignore Squartaq

Ik denk dat jij eventjes moet dimmen mannetje, hij vraagt gewoon om bewijs, waar de rest hierzo ook errug geinteresseerd is, en jij gaat hem negeren en ff afzeiken?

Kom op man! Als je zoiets post, copy/past dat ff dat mailtje van asus, dan hebben wij ook iets. Maar door dit handelen van je tast je je geloofwardigheid ernstig aan!!

Verwijderd

[..]

/ignore Squartaq

Ik heb die site ook maar eens bekeken: dat is gewoon z;n familie d*ckhead, dus je gaat hem nog persoonlijk beledigen ook...grote jongen :r :(

Verwijderd

HATSJOEAA!!

snirf..

aah.

lekker niesen;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

[..]

/ignore Squartaq

Wat ben jij een triest figuur. Ik voorspel je geen lange toekomst op dit forum als je zo door gaat :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Als die mafketel nou dat mailtje poste..

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:58 schreef Gladiator het volgende:
HATSJOEAA!!

snirf..

aah.

lekker niesen;)
Gezondheid!!! :)

Maareuh, om even ontopic te blijven, zoals hierboven al gezegd is, zou het niet verkeerd zijn om met wat bewijs te komen. Niet dat we je niet geloven, maar zulk soort nieuws zal toch echt niet beperkt blijven tot één groothandel, en zal, mits het waar is, ook binnen de kortste keren op grote hardware sites staan.
Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn... ;)

Wat jij verder voor gedrag toont richting mede-gotters is jouw zaak..., maar denk niet dat je er vrienden mee maakt...

Verwijderd

zal je baas wel tof vinden als je zo praat namens bas computers (want dat doe je nu wel als je je zaakje noemt). prutsertje

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:14 schreef abraxas het volgende:

[..]

zal je baas wel tof vinden als je zo praat namens bas computers (want dat doe je nu wel als je je zaakje noemt). prutsertje
/Ignore very hard

>:) >:) >:) >:)

Verwijderd

[..]

/ignore Squartaq

het wordt nu echt treurig....
droef figuur

hier wil ik nix meer mee te maken hebben..
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kroeb001/opleg02.jpg

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 17 mei 2001 13:16 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

/Ignore verry hard

>:) >:) >:) >:)
verry is met 1 r, en verder maak je jezelf met je gedrag zo erg belachelijk dat je baas je meteen zou ontslaan als ie dit las (als je tenminste echt bij een bedrijf werkt, want volgens mij ben je gewoon een gefrustreerd pubertje dat aandacht vraagt met een leuk verhaaltje over asus).

• pdxnet96
  • Laatst online: 31-05-2025
Het is waar, ik kan me ook iets herinneren van die steppingen, maar ik weet niet meer waar...

Ja ja ja Nee !!

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

verry is met 1 r, en verder maak je jezelf met je gedrag zo erg belachelijk dat je baas je meteen zou ontslaan als ie dit las (als je tenminste echt bij een bedrijf werkt, want volgens mij ben je gewoon een gefrustreerd pubertje dat aandacht vraagt met een leuk verhaaltje over asus).
Maar je vind het maar al te leuk om te lezen... dus wie is hier de puber?

oja btw /ignore Exirion

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

RogiPogi, ga lekker aan het werk man, je zit alleen maar nutteloos te flamen. Strax gaat iedereen bij de shop-survey''s zitten spammen bij Bas computers en verniel jij de naam van je baas. We weten nu namelijk dat de technische kennis van tenminste 1 koffie jufrouw niet eerg groot is ;)

En als je dan zo nodig gelijk wilt hebben, post dan die email "vriend".

Verwijderd

mailto:info@bascomputers.nl
[topic=180526]

• Bulldog
  • Niet online
Ongepast taalgebruik en off -topic reacties -> zullen maatregelen getroffen worden!

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 09:54 schreef funkflex het volgende:

[..]

tss wtf ever happend to propper english :?
Ive read every post in this topic but cant seem to possition your`s :?

doesnt fit and doesnt make sense either
propper?? possition?? :) En jij zegt iets over iemand''s engels?? LOL :)

• BC3 Victim
Tja als je bij :) BAS werkt doe je wel eens meer rare uitspraken.
Zo zijn dealers onder de 5000,= niet meer interessant voor ze,
Eikels kunnen gelijk de dealer info dagen niet meer betalen.

Verwijderd

Als het zo is zijn we je allemaal ook heel erkentelijk, maar je kan toch wel iets zeggen over dat mailtje? ZO prive zal het ook wel niet geweest zijn.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bulldog, zeg eens concreet iets of ram dit forums op slot, want hier hebben we ook nix aan ;)

Tis allemaal heel naar als het zo is, maar t-net forums zijn geen roddelblad, dus poste aub alleen zinnige en relevante shit, ok?

Thx!

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:21 schreef pdxnet96 het volgende:
Het is waar, ik kan me ook iets herinneren van die steppingen, maar ik weet niet meer waar...
Hier is meer te lezen (is volgens mij al eerder genoemd in dit topic): www.tweakers.net/nieuws/16874

• Djingiz Chan
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Hee PIEFPOEFPAF doe ff rustig, Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers.

Groetjes en kusjes

Rogipogi
8-)
Vraag hoe weet jij dit? werk je op de TD ofzo??

http://specs.tweak.to/11052

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:34 schreef Djingiz Chan het volgende:

[..]

Vraag hoe weet jij dit? werk je op de TD ofzo??
Inderdaat (volgens sommige "tweakers" als koffie pikkie...) en ik ga geen mail die naar BAS Computers is gestuurd hier op het forum zetten. Ik d8 hier is info voor jullie maar dat wordt duidelijk niet gewaardeerd als iemand moeite doet om andere te waarschuwen :(

Later |:(

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:43 schreef MREn het volgende:
Als het zo is zijn we je allemaal ook heel erkentelijk, maar je kan toch wel iets zeggen over dat mailtje? ZO prive zal het ook wel niet geweest zijn.
"Unhappily ever after...
Alles is zinloos, ook jouw leven!! Dood is de oplossing voor alles..." Dat je nog kan typen...

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 3</font>

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 17 mei 2001 13:46 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

"Unhappily ever after...
Alles is zinloos, ook jouw leven!! Dood is de oplossing voor alles..." Dat je nog kan typen...
*blaat*
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/sheep3.gif

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Slotje! SLotje!

Sommige mensen verdienen niet zo veel aandacht.

Asus heeft niets op de sites of forums gezet waaruit ik kan opmaken dat het zo is.. for all i care, it''s bull!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

[..]

"Unhappily ever after...
zielig figuur, logisch dat niemand je geloofd met je gescheld en respectloos gedrag...als je met zulke info komt moet je even wat bewijs tonen en niet in het wilde weg zwammen...

sjeez|:(

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

[..]

"Unhappily ever after...
Geloof dat Bulldog gevraagd had om on-topic te reageren, maar a la...

Dit is inderdaad de diepere betekenis van het leven. De eerste zin is persoonlijk, te tweede slaap ook op jou. Ooit zul je beseffen dat ik ook gelijk heb.

Maar als je doorgaat met imho nette, fatsoenlijke reacties af te kraken cq. aan te vallen, dan ben ik het volkomen met exirion eens dat jou hier wel eens geen lang leven beschoren zal zijn.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op donderdag 17 mei 2001 13:50 schreef Exirion het volgende:

[..]

*blaat*
[afbeelding]
LOL, leuk plaatje...:P

Verwijderd

Mischien heb je koffie gemorst over je monitor en het mailtje verkeerd gelezen :)

Op de Asus site is hier niets over terug te vinden en ook alle grote hardwaresites maken nergens melding van.

Dus tip...
Veeg eerst je monitor schoon voordat je je mail leest :+

Verwijderd

TD van BAS verkoopt weleens meer geblaat... blijkt wederom nu

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:54 schreef MREn het volgende:

[..]

Geloof dat Bulldog gevraagd had om on-topic te reageren, maar a la...

Dit is inderdaad de diepere betekenis van het leven. De eerste zin is persoonlijk, te tweede slaap ook op jou. Ooit zul je beseffen dat ik ook gelijk heb.

Maar als je doorgaat met imho nette, fatsoenlijke reacties af te kraken cq. aan te vallen, dan ben ik het volkomen met exirion eens dat jou hier wel eens geen lang leven beschoren zal zijn.
LOL SLAAP OOK OP JOU???!!!! Typen valt ook al niet mee (homo...) :D >:) >:)

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 4</font>

• Bulldog
  • Niet online
Krijg ook alle dealer mail van Bas Computers maar heb vanmorgen geen mailtje ontvangen:?
Moet toch nog ff bellen vanmiddag en wil het dan wel gelijk ff vragen maar ik denk ./onzin.

• pdxnet96
ja droefig met een v weet ik wel moeve on

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:02 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

LOL SLAAP OOK OP JOU???!!!! Typen valt ook al niet mee (homo...) :D >:) >:)
OK, in een zinnige discussie ben ik best voor rede vatbaar indien men met goede argumenten aankomt, maar hier ga ik dus niet verder op in, flame maar lekker in je eentje verder.

• pdxnet96
Op donderdag 17 mei 2001 13:58 schreef nigelator het volgende:
Slotje! SLotje!

Sommige mensen verdienen niet zo veel aandacht.

Asus heeft niets op de sites of forums gezet waaruit ik kan opmaken dat het zo is.. for all i care, it''s bull!
Over aandacht gesproken droefig hoor

Ja ja ja Nee !!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Whehehe.. LoL

Ben jij z''n moeder?

Ow .. en ik heb net wel de planeet afgezocht om te checken wat er waar van was, alvorens te brullen.. :) Dus probeerde ook nog even de topic in het oog te houden...

Over droeVig gesproken... |:(

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Oke, we mOven on... ;)

Erm, heb Asus maar ff gemaild.. laat wel weten als ik replie heb.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Groetjes en kusjes

Rogipogi
8-)
* bombadil is nu weer gelukkig

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:15 schreef nigelator het volgende:
Oke, we mOven on... ;)

Erm, heb Asus maar ff gemaild.. laat wel weten als ik replie heb.
Goed plan ! We wachten af tot jij een replY hebt. ;)

• pdxnet96
Thundermol,

Ik wil graag ook zoŽn computertje..
Heb je die contant betaald of je wolkenkrabbertje in NY City verkocht ??

:)

Ja ja ja Nee !!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

sorry foutje

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 17 mei 2001 14:17 schreef Thundermol het volgende:

[..]

Goed plan ! We wachten af tot jij een replY hebt. ;)
Isgoed!

• lange

lange

Boom Boom?

ik heb dit topic gelezen toen het net gepost was en daarna nooit meer naar gekeken, ik zag echter wel erg vaak in het forum colom (op de frontpage) staan en daarom ben ik ''m toch nog maar ff door gaan lezen...hier schrok ik toch wel erg van, wat die gozer hier allemaal uitkraamt is echt onvoorstelbaar, ik heb ook wel eens slotjes gehad en mensen geband zien worden voor minder dan dit (kijk dat je je 1 keer verspreekt kijk dat kan 2 ook nog wel maar deze gozer weet van geen ophouden). ik heb dit nog nooit gedaan maar ik vraag me toch af waarom deze "vriendelijke vriend" niet op zijn minst een waarschuwing krijgt?

• BC3 Victim
Ja hallo met Asus (8> er zijn nog 14 miljoen wachtende voor u,
Wij zijn namelijk alle producten van Bas Components B.V. aan het terug boeken.
Spreek na de bekende ( mainboard ) bieb uw vraag in en wij bellen u nog wel eens terug.

hehehehe

• pdxnet96
Ik verbaas er ook over, maar ik denk dat het komt door het feit dat de info heel interessant is.....

Ja ja ja Nee !!

• lange

lange

Boom Boom?

dat kan ik begrijpen maar met een waarschuwing kan hij toch gewoon blijven posten?

(maargoed ik zal er maar over ophouden voor er weer een discussie losbarst,maar ik wou het toch ff kwijt)

kijk dit (onder deze post) is nou precies wat ik bedoel.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:29 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik verbaas er ook over, maar ik denk dat het komt door het feit dat de info heel interessant is.....
/Ignore waar bemoei jij je nou weer mee d*ckhead, GET YOURSELF A PIZZA SESSION!!! >:)

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 6</font>

• pdxnet96
RogiJogi,

Wil je asjeblieft zo even mijn plasser komen schoonlikken !?!
Ik heb net geplast...

Sorry ik kon het effe niet laten...

Ja ja ja Nee !!

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:34 schreef pdxnet96 het volgende:
RogiJogi,

Wil je asjeblieft zo even mijn plasser komen schoonlikken !?!
Ik heb net geplast...
Is goed ik zuig je zo hard dat je oren naar binnen flappen GEILE BOER :7

• pdxnet96
Wil je met me apart prive chatten ???

Ja ja ja Nee !!

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:36 schreef pdxnet96 het volgende:
Wil je met me apart prive chatten ???
Nee natuurlijk niet ik vindt het cooler om deze gare TWEAKERS TE ZIEKEN!!!!

En ik hoop dat ze allemaal getroffen worden door MKZ!! }:O

<font color=''red''>obsidian: ban nr 1</font>

• pdxnet96
Jammer doei ... :'(

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

RogiPogi, vrolijke vriend: Mag ik eens vragen hoe oud jij bent? En zou je mij eens kunnen vertellen wat er precies mis is met de GF3?

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:38 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet ik vindt het cooler om deze gare TWEAKERS TE ZIEKEN!!!!

En ik hoop dat ze allemaal getroffen worden door MKZ!! }:O
/me denkt dat dit het definitieve bewijs is dat er niets van zijn verhaal klopt.

• lange

lange

Boom Boom?

mag ik dat nu hopen dat niemand deze gast meer serieus neemt hij lult dus gewoon uit zijn nek.
(zeg waar woon je?)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

shit man, mods maar hier effe een einde aan...deze gozer is echt fout bezig nu...

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:31 schreef lange het volgende:
dat kan ik begrijpen maar met een waarschuwing kan hij toch gewoon blijven posten?

(maargoed ik zal er maar over ophouden voor er weer een discussie losbarst,maar ik wou het toch ff kwijt)

kijk dit (onder deze post) is nou precies wat ik bedoel.
It wasn''t me *D :z

• lange

lange

Boom Boom?

zeg nou ff waar je woont

• BC3 Victim
Go Rogi ! Mijn steun heb je >:) gne gne

• BC3 Victim
Sarevok100 :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r op Rogipogi

<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 7</font>

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:42 schreef sarevok100 het volgende:
Sarevok100 :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r op Rogipogi
Heb je een doekje nodig? :?

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:39 schreef CrazyMuppet het volgende:
RogiPogi, vrolijke vriend: Mag ik eens vragen hoe oud jij bent? En zou je mij eens kunnen vertellen wat er precies mis is met de GF3?
Er si niets mis met die Asus planken. En hij werkt ook niet voor BAS.
Of mischien was het BAS AUTOWAS :+

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 14:45 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Er si niets mis met die Asus planken. En hij werkt ook niet voor BAS.
Of mischien was het BAS AUTOWAS :+
Jij slimme doerak :+

• BC3 Victim
Ja RogiPogi. Ik twijfel er ook aan of je wel bij BAS computers werkt. Volgens mij ben je daar niet intelligent genoeg voor. Doe je de vaat daar of durf je ons niet te vertellen wat je functie is. Schaam je je ervoor.

• lange

lange

Boom Boom?

och kijk nou meneer rogi kan zelfs al twee verschillende accounts aanmaken

Verwijderd

Als ik toch zo in de zeik werd gezet liet ik mij nooit meer op deze site zien :)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 14:47 schreef Rogipogi het volgende:

[..]

Jij slimme doerak :+
Ach, het is altijd beter dan koffie jufrouw :)
Pagina: 1 2 Laatste