De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Welke groothandel???Op woensdag 16 mei 2001 10:45 schreef Rogipogi het volgende:
Ik werk in de ComputerGroothandel en kreeg net mail van Asus dat alle Asus Ge-Force 3 Kaarten (V8200) teruggenomen moeten worden!! Dit vanwege een Bug in de Ge-force 3 chip zelf.
Dit is echt waar want ik had er zelf ook 1. Kwam net binnen en toen kreeg ik deze mail
Dus nu neem ik maar een Hercules want die komen volgende week binnen![]()
Greetz
of is het nou een nieuwe bug ?
Ik wilde volgende week een leadtek Geforce3 gaan kopen!!
" Play the violent strings of my symphony "
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Is dit al ergens gepubliceerd? Zo ja, waar dan??Op woensdag 16 mei 2001 10:45 schreef Rogipogi het volgende:
Ik werk in de ComputerGroothandel en kreeg net mail van Asus dat alle Asus Ge-Force 3 Kaarten (V8200) teruggenomen moeten worden!! Dit vanwege een Bug in de Ge-force 3 chip zelf.
Of is dit zomaar een lulverhaal, want ik kan er niks over vinden!!!
mvg
Dit Forum is bedoeld voor serieuze zaken en geen kinderachtige grapjes. Gele kaart zou ik zeggen. Nog een zo''n grapje en je hebt echt een probleem.
Gisteren wist je geeneens hoe je 3d bril bij je Asus kaartje werkte.
Eergisteren vroeg je nog op het Forum wanneer de Asus in het land zou moeten zijn terwijl jij dat al lul de behanger werkende bij de computer groothandel zeker als eerste had geweten.
Be warned next time i''ll nuke your ass.
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 1</font>
Groetjes en kusjes
Rogipogi
Je hebt een *piep* wegens ongewenst /ongepast taalgebruik.Op donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi iets
PuberOp donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
Hee PIEFPOEFPAF KRIJG HET AAN JE GORE KLOOTJES MONGOOL!!! Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers ZO SHUT THE FUCK UP ASSHOLE!!
tss wtf ever happend to propper englishOp donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
Hee PIEFPOEFPAF KRIJG HET AAN JE GORE KLOOTJES MONGOOL!!! Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers ZO SHUT THE FUCK UP ASSHOLE!!
Ive read every post in this topic but cant seem to possition your`s
doesnt fit and doesnt make sense either
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dit is echt waar want ik had er zelf ook 1
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
maar ik blijf bij mijn asus
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Wat een waardevol bijdrage aan dit GoT forum.Op donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
http://www.petitiononline.com/badasus/
Fucking lamers bij Asus!
Blergh
Misschien zijn ze dat Hardware WallHack vergeten in te bouwen? Of Seetrough in hardware drijver???
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 2</font>
Waar zijn we nou helemaal mee bezig?
Have a Break: Have a kitkat
Verder: zie Sig.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Hij brengt waarschijnlijk de koffie rondOp woensdag 16 mei 2001 10:45 schreef Rogipogi het volgende:
Ik werk in de ComputerGroothandel
LOL:POp donderdag 17 mei 2001 10:18 schreef Exirion het volgende:
[afbeelding]
Ik heb tenminste een baanOp donderdag 17 mei 2001 11:38 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Hij brengt waarschijnlijk de koffie rond
Verwijderd
mail quoten ?
IK ben net bezig een smaple van de 8200 binnenste buiten te keren , en ik zie nix geks.
Bovendien, als die bug in de chip zit, zittie in alle gforce 3''dus ook in elsa, hercules, gainward, leadtek etc.
don''t make a fuss.
Graag bewijs, en geen gekrijs.
/ignore SquartaqOp donderdag 17 mei 2001 12:27 schreef Squartaq het volgende:
Van WIE bij asus ?
mail quoten ?
IK ben net bezig een smaple van de 8200 binnenste buiten te keren , en ik zie nix geks.
Bovendien, als die bug in de chip zit, zittie in alle gforce 3''dus ook in elsa, hercules, gainward, leadtek etc.
don''t make a fuss.
Graag bewijs, en geen gekrijs.
ps: hebbie die site van hem gezien? Staat verzameling foto''s van drugs verslaafden
Verwijderd
Dit gaat nergens meer over he ?? Kappen dusOp donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/ignore Squartaq
ps: hebbie die site van hem gezien? Staat verzameling foto''s van drugs verslaafden
Ik vind het helemaal geen gekke vraag om die mail hier te laten zien hier... lijkt me dat meer mensen hier wat aan kunnen hebben.
Verwijderd
Ik denk dat jij eventjes moet dimmen mannetje, hij vraagt gewoon om bewijs, waar de rest hierzo ook errug geinteresseerd is, en jij gaat hem negeren en ff afzeiken?Op donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/ignore Squartaq
Kom op man! Als je zoiets post, copy/past dat ff dat mailtje van asus, dan hebben wij ook iets. Maar door dit handelen van je tast je je geloofwardigheid ernstig aan!!
Verwijderd
Ik heb die site ook maar eens bekeken: dat is gewoon z;n familie d*ckhead, dus je gaat hem nog persoonlijk beledigen ook...grote jongenOp donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/ignore Squartaq
Wat ben jij een triest figuur. Ik voorspel je geen lange toekomst op dit forum als je zo door gaatOp donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/ignore Squartaq
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Verwijderd
Gezondheid!!!Op donderdag 17 mei 2001 12:58 schreef Gladiator het volgende:
HATSJOEAA!!
snirf..
aah.
lekker niesen;)
Maareuh, om even ontopic te blijven, zoals hierboven al gezegd is, zou het niet verkeerd zijn om met wat bewijs te komen. Niet dat we je niet geloven, maar zulk soort nieuws zal toch echt niet beperkt blijven tot één groothandel, en zal, mits het waar is, ook binnen de kortste keren op grote hardware sites staan.
Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn...
Wat jij verder voor gedrag toont richting mede-gotters is jouw zaak..., maar denk niet dat je er vrienden mee maakt...
Verwijderd
zal je baas wel tof vinden als je zo praat namens bas computers (want dat doe je nu wel als je je zaakje noemt). prutsertjeHee PIEFPOEFPAF KRIJG HET AAN JE GORE KLOOTJES MONGOOL!!! Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers ZO SHUT THE FUCK UP ASSHOLE!!
/Ignore very hardOp donderdag 17 mei 2001 13:14 schreef abraxas het volgende:
[..]
zal je baas wel tof vinden als je zo praat namens bas computers (want dat doe je nu wel als je je zaakje noemt). prutsertje
Verwijderd
het wordt nu echt treurig....Op donderdag 17 mei 2001 12:44 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/ignore Squartaq
droef figuur
hier wil ik nix meer mee te maken hebben..
verry is met 1 r, en verder maak je jezelf met je gedrag zo erg belachelijk dat je baas je meteen zou ontslaan als ie dit las (als je tenminste echt bij een bedrijf werkt, want volgens mij ben je gewoon een gefrustreerd pubertje dat aandacht vraagt met een leuk verhaaltje over asus).Op donderdag 17 mei 2001 13:16 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
/Ignore verry hard
![]()
![]()
![]()
Ja ja ja Nee !!
Maar je vind het maar al te leuk om te lezen... dus wie is hier de puber?Op donderdag 17 mei 2001 13:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
verry is met 1 r, en verder maak je jezelf met je gedrag zo erg belachelijk dat je baas je meteen zou ontslaan als ie dit las (als je tenminste echt bij een bedrijf werkt, want volgens mij ben je gewoon een gefrustreerd pubertje dat aandacht vraagt met een leuk verhaaltje over asus).
oja btw /ignore Exirion
En als je dan zo nodig gelijk wilt hebben, post dan die email "vriend".
Verwijderd
propper?? possition??Op donderdag 17 mei 2001 09:54 schreef funkflex het volgende:
[..]
tss wtf ever happend to propper english
Ive read every post in this topic but cant seem to possition your`s
doesnt fit and doesnt make sense either
Zo zijn dealers onder de 5000,= niet meer interessant voor ze,
Eikels kunnen gelijk de dealer info dagen niet meer betalen.
Verwijderd
Tis allemaal heel naar als het zo is, maar t-net forums zijn geen roddelblad, dus poste aub alleen zinnige en relevante shit, ok?
Thx!
Hier is meer te lezen (is volgens mij al eerder genoemd in dit topic): www.tweakers.net/nieuws/16874Op donderdag 17 mei 2001 13:21 schreef pdxnet96 het volgende:
Het is waar, ik kan me ook iets herinneren van die steppingen, maar ik weet niet meer waar...
Vraag hoe weet jij dit? werk je op de TD ofzo??Op donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
Hee PIEFPOEFPAF doe ff rustig, Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers.
Groetjes en kusjes
Rogipogi
Inderdaat (volgens sommige "tweakers" als koffie pikkie...) en ik ga geen mail die naar BAS Computers is gestuurd hier op het forum zetten. Ik d8 hier is info voor jullie maar dat wordt duidelijk niet gewaardeerd als iemand moeite doet om andere te waarschuwenOp donderdag 17 mei 2001 13:34 schreef Djingiz Chan het volgende:
[..]
Vraag hoe weet jij dit? werk je op de TD ofzo??
Later
"Unhappily ever after...Op donderdag 17 mei 2001 13:43 schreef MREn het volgende:
Als het zo is zijn we je allemaal ook heel erkentelijk, maar je kan toch wel iets zeggen over dat mailtje? ZO prive zal het ook wel niet geweest zijn.
Alles is zinloos, ook jouw leven!! Dood is de oplossing voor alles..." Dat je nog kan typen...
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 3</font>
*blaat*Op donderdag 17 mei 2001 13:46 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
"Unhappily ever after...
Alles is zinloos, ook jouw leven!! Dood is de oplossing voor alles..." Dat je nog kan typen...
Sommige mensen verdienen niet zo veel aandacht.
Asus heeft niets op de sites of forums gezet waaruit ik kan opmaken dat het zo is.. for all i care, it''s bull!
zielig figuur, logisch dat niemand je geloofd met je gescheld en respectloos gedrag...als je met zulke info komt moet je even wat bewijs tonen en niet in het wilde weg zwammen...Op donderdag 17 mei 2001 13:46 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
"Unhappily ever after...
sjeez|:(
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Geloof dat Bulldog gevraagd had om on-topic te reageren, maar a la...Op donderdag 17 mei 2001 13:46 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
"Unhappily ever after...
Dit is inderdaad de diepere betekenis van het leven. De eerste zin is persoonlijk, te tweede slaap ook op jou. Ooit zul je beseffen dat ik ook gelijk heb.
Maar als je doorgaat met imho nette, fatsoenlijke reacties af te kraken cq. aan te vallen, dan ben ik het volkomen met exirion eens dat jou hier wel eens geen lang leven beschoren zal zijn.
LOL, leuk plaatje...:P
Verwijderd
Op de Asus site is hier niets over terug te vinden en ook alle grote hardwaresites maken nergens melding van.
Dus tip...
Veeg eerst je monitor schoon voordat je je mail leest
LOL SLAAP OOK OP JOU???!!!! Typen valt ook al niet mee (homo...)Op donderdag 17 mei 2001 13:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Geloof dat Bulldog gevraagd had om on-topic te reageren, maar a la...
Dit is inderdaad de diepere betekenis van het leven. De eerste zin is persoonlijk, te tweede slaap ook op jou. Ooit zul je beseffen dat ik ook gelijk heb.
Maar als je doorgaat met imho nette, fatsoenlijke reacties af te kraken cq. aan te vallen, dan ben ik het volkomen met exirion eens dat jou hier wel eens geen lang leven beschoren zal zijn.
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 4</font>
Moet toch nog ff bellen vanmiddag en wil het dan wel gelijk ff vragen maar ik denk ./onzin.
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
OK, in een zinnige discussie ben ik best voor rede vatbaar indien men met goede argumenten aankomt, maar hier ga ik dus niet verder op in, flame maar lekker in je eentje verder.Op donderdag 17 mei 2001 14:02 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
LOL SLAAP OOK OP JOU???!!!! Typen valt ook al niet mee (homo...)![]()
![]()
Over aandacht gesproken droefig hoorOp donderdag 17 mei 2001 13:58 schreef nigelator het volgende:
Slotje! SLotje!
Sommige mensen verdienen niet zo veel aandacht.
Asus heeft niets op de sites of forums gezet waaruit ik kan opmaken dat het zo is.. for all i care, it''s bull!
Ja ja ja Nee !!
Ben jij z''n moeder?
Ow .. en ik heb net wel de planeet afgezocht om te checken wat er waar van was, alvorens te brullen..
Over droeVig gesproken...
Erm, heb Asus maar ff gemaild.. laat wel weten als ik replie heb.
* bombadil is nu weer gelukkigOp donderdag 17 mei 2001 08:42 schreef Rogipogi het volgende:
Hee PIEFPOEFPAF doe ff rustig, Ik werk bij bas computers en ik kreeg die mail van asus dat we al de V8200 terug moesten stuuren!! En die vraag over die bril was gewoon een vraag of die werkte met nvidia drivers.
Groetjes en kusjes
Rogipogi
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Goed plan ! We wachten af tot jij een replY hebt.Op donderdag 17 mei 2001 14:15 schreef nigelator het volgende:
Oke, we mOven on...
Erm, heb Asus maar ff gemaild.. laat wel weten als ik replie heb.
Ik wil graag ook zoŽn computertje..
Heb je die contant betaald of je wolkenkrabbertje in NY City verkocht ??
Ja ja ja Nee !!
Isgoed!Op donderdag 17 mei 2001 14:17 schreef Thundermol het volgende:
[..]
Goed plan ! We wachten af tot jij een replY hebt.
Wij zijn namelijk alle producten van Bas Components B.V. aan het terug boeken.
Spreek na de bekende ( mainboard ) bieb uw vraag in en wij bellen u nog wel eens terug.
hehehehe
Ja ja ja Nee !!
(maargoed ik zal er maar over ophouden voor er weer een discussie losbarst,maar ik wou het toch ff kwijt)
kijk dit (onder deze post) is nou precies wat ik bedoel.
/Ignore waar bemoei jij je nou weer mee d*ckhead, GET YOURSELF A PIZZA SESSION!!!Op donderdag 17 mei 2001 14:29 schreef pdxnet96 het volgende:
Ik verbaas er ook over, maar ik denk dat het komt door het feit dat de info heel interessant is.....
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 6</font>
Wil je asjeblieft zo even mijn plasser komen schoonlikken !?!
Ik heb net geplast...
Sorry ik kon het effe niet laten...
Ja ja ja Nee !!
Is goed ik zuig je zo hard dat je oren naar binnen flappen GEILE BOEROp donderdag 17 mei 2001 14:34 schreef pdxnet96 het volgende:
RogiJogi,
Wil je asjeblieft zo even mijn plasser komen schoonlikken !?!
Ik heb net geplast...
Ja ja ja Nee !!
Nee natuurlijk niet ik vindt het cooler om deze gare TWEAKERS TE ZIEKEN!!!!Op donderdag 17 mei 2001 14:36 schreef pdxnet96 het volgende:
Wil je met me apart prive chatten ???
En ik hoop dat ze allemaal getroffen worden door MKZ!!
<font color=''red''>obsidian: ban nr 1</font>
Verwijderd
Verwijderd
/me denkt dat dit het definitieve bewijs is dat er niets van zijn verhaal klopt.Op donderdag 17 mei 2001 14:38 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet ik vindt het cooler om deze gare TWEAKERS TE ZIEKEN!!!!
En ik hoop dat ze allemaal getroffen worden door MKZ!!
(zeg waar woon je?)
It wasn''t meOp donderdag 17 mei 2001 14:31 schreef lange het volgende:
dat kan ik begrijpen maar met een waarschuwing kan hij toch gewoon blijven posten?
(maargoed ik zal er maar over ophouden voor er weer een discussie losbarst,maar ik wou het toch ff kwijt)
kijk dit (onder deze post) is nou precies wat ik bedoel.
<font color=''red''>obsidian: waarschuwing nr 7</font>
Heb je een doekje nodig?Op donderdag 17 mei 2001 14:42 schreef sarevok100 het volgende:
Sarevok100 :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r op Rogipogi
Verwijderd
Er si niets mis met die Asus planken. En hij werkt ook niet voor BAS.Op donderdag 17 mei 2001 14:39 schreef CrazyMuppet het volgende:
RogiPogi, vrolijke vriend: Mag ik eens vragen hoe oud jij bent? En zou je mij eens kunnen vertellen wat er precies mis is met de GF3?
Of mischien was het BAS AUTOWAS
Jij slimme doerakOp donderdag 17 mei 2001 14:45 schreef Slashhead het volgende:
[..]
Er si niets mis met die Asus planken. En hij werkt ook niet voor BAS.
Of mischien was het BAS AUTOWAS
Verwijderd
Ach, het is altijd beter dan koffie jufrouwOp donderdag 17 mei 2001 14:47 schreef Rogipogi het volgende:
[..]
Jij slimme doerak