[BC3] elsa gladiac geforce 2 gts & msi6167

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik heb laatst m''n tnt2 m64 ingeruild voor bovenstaande kaart. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad (serious sam draait er heerlijk op).
Maar als ik e-racer op start, doet ie het wel gewoon, maar ziet het beeld eruit alsof er een te hoge refresh rate ingesteld staat. (dus zo''n flikkerende balk in het midden van het beeld, 5 cm breed, waarin je dan nog vaag het beeld wat het zou moeten zijn herkent).
Ik heb een nogal brak monitortje erop zitten, en daarom de refresh rate even helemaal terug naar 60hz gezet :r :r Maar ook dan krijg ik hetzelfde effect. Er staat nog geen faq van e-racer bij rage3d online, en kan verder in de readme niks vinden.
Nou kan ik mij herinneren dat ik ooit in een vaag verleden iets gelezen heb over een probleem met de msi6167 en agp 4x drivers ofzo. Nu kan ik hier en op msi.com.tw er niets over terugvinden. Ik heb nog wel de oudste bios versie. Ik kan natuurlijk de bios gaan flashen, maar omdat andere 3d spellen het wel gewoon goed doen, denk ik toch dat het meer aan e-racer ligt. Iemand suggesties??
oh ja: system specs: athlon 500@750 classic msi 6167 elsa gladiac geforce 2 gts, 256mb sdram, creative sb64pci, realtek100mbit NIC, etc.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
schop ^^^

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
nou.. ik zal hem na 2 dagen maar weer eens omhoog kicken.