De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nieuwste drivers idd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Ik heb een Asus-videokaart en ik heb toch liever de (al dan niet gehackte) Asus-drivers geinstalleerd dan alleen Detonator-drivers
Een aantal functies gaan verloren als ik alleen de detonator-drivers installeer. Weet niet hoe het zit met jouw kaart ??
Maar als je het zeker wilt weten.... Gewoon proberen.......
Maar waarom in godsnaam al een Geforce 3 kopen ???? Die is nog veels te duur en die heb je nog "lang" niet nodig. (Wacht maar een half jaartje, dan is ie net zo goedkoop als een Geforce2)
Een aantal functies gaan verloren als ik alleen de detonator-drivers installeer. Weet niet hoe het zit met jouw kaart ??
Maar als je het zeker wilt weten.... Gewoon proberen.......
Maar waarom in godsnaam al een Geforce 3 kopen ???? Die is nog veels te duur en die heb je nog "lang" niet nodig. (Wacht maar een half jaartje, dan is ie net zo goedkoop als een Geforce2)
Je bedoelt vast net zo duurOp woensdag 16 mei 2001 08:40 schreef michielk het volgende:
...
Zò groot is het verschil in prijs nou ook weer niet.
Ik zou je adviseren steeds de nieuwste driver van nVidia te gebruiken, tenzij je hem wil gebruiken voor video-in/uit, daarvoor zijn drivers van de fabrikant vaak beter.
Ik zou je adviseren steeds de nieuwste driver van nVidia te gebruiken, tenzij je hem wil gebruiken voor video-in/uit, daarvoor zijn drivers van de fabrikant vaak beter.
Professioneel Hyves-weigeraar