Ik weet echt niets van de protocollen voor de verbinding van de tv-out naar TV. Mijn broertje heeft een Compaq PC met een 3dFx videochip onboard. Nu zit er achter op deze kaart een tulp aansluiting en een aansluiting die me doet denken aan een muispoort. Hij heeft geprobeerd via deze tulp stekker met een SCART verloopstukje het signaal naar de TV te leiden. Het werkt echter niet.
Mijn vragen zijn: wat moet de instelling van de videokaart zijn (PAL, etc)? Kan het TV out signaal wel op deze manier naar de TV geleid worden? Moet ik het signaal gewoon via de zenderzoeker opsporen of moet ik de TV gewoon op het eerste AV kanaal afstemmen.
Wat ik heel graag wil, en hier heb ik ook al driftig naar gezocht, is een overzichtsartikel die de basis van deze materie uitlegt.
Graag suggesties,
Jan Bonte
Mijn vragen zijn: wat moet de instelling van de videokaart zijn (PAL, etc)? Kan het TV out signaal wel op deze manier naar de TV geleid worden? Moet ik het signaal gewoon via de zenderzoeker opsporen of moet ik de TV gewoon op het eerste AV kanaal afstemmen.
Wat ik heel graag wil, en hier heb ik ook al driftig naar gezocht, is een overzichtsartikel die de basis van deze materie uitlegt.
Graag suggesties,
Jan Bonte