Toon posts:

[BC3] Radeon 64 - temperatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan me iemand vertellen op welke temperatuur die Radeon chip normaal draait en wat de maximum toelaatbare temp is? en hoe heet mogen die DDR chips worden? Thanx!

Verwijderd

zolang ze niet roken kan het geen kwaad lijkt mij. Je ziet trouwens vanzelf artifacts met overklokken en dan smijt je hem vanzelf terug.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Bij mij worden de DDR chips heter dan het RAM. Handwarm zou ik zeggen. 30-40 graden als je goed bezig bent in UT in 1280x1024. Waarschijnlijk gebruikt hij niet de hele 64 MB als je in lage resoluties speelt, dus dan wordt het misschien wat minder warm.

De radeon zelf wordt niet echt heet, dunno zonder fan.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 17 mei 2001 11:32 schreef mr_a het volgende:
Bij mij worden de DDR chips heter dan het RAM . Handwarm zou ik zeggen. 30-40 graden als je goed bezig bent in UT in 1280x1024. Waarschijnlijk gebruikt hij niet de hele 64 MB als je in lage resoluties speelt, dus dan wordt het misschien wat minder warm.

De radeon zelf wordt niet echt heet, dunno zonder fan.
DDR chips zijn de RAM chips.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen