[BC3] Af en toe flitst het beeld tijdens spel

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Hercules 3d prophet 2 mx (geforce2) en ik merk dat tijdens het spelen van een (elk) spel het beeld af en toe flitst (witte flits door het beeld)....het duurt maar heel kort maar ik heb geen idee waarom het gebeurt.
Iemand anders misschien wel?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
heb ooit hier last van gehad vooral met GP3 maar sinds ik nieuwe detonator drivers gebruik heb ik niet meer
ik gebruikte 5.33 en nu 12.20

iRacing Profiel

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
moet wel ff bij zeggen dat als ik de 5.33 gebruik dan komt het weer terug

iRacing Profiel

• BC3 Victim
ik heb het ook heel erg bij gp3 dus ik zal die 12.20 drivers er maar eens opzetten....ik gebruikte nu nog 6.x (oude) drivers....ik heb namelijk een tv-out en die flipt steeds als ik nieuwe detonators gebruik...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
en inderdaad...detonator 12.20 lost het probleem op :)
bedankt!