Sinds bijna een jaar heeft ons pa een compaq pressario 7931 :R gekocht. Nou zit er volgens de specifikaties een v3500 tv-out is, maar deze heeft geen tv in. Terwijl bij 3dfx volgens mij geen 3500 zonder tvin er niet zijn. En als ik de kaart vergelijk met de van een v3 3000 lijken deze als 2 druppels water op elkaar. En die heatsink wordt me daar en partij heet, daar ken je je vingers best aan branden
3500 had een fan.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
mensen , dit is Compaq, je weet maar nooit wat die gasten doen! 
ik heb van compaq ooit een Videokaar/scsikaart combo gezien, heeeeeel vaag!
ik heb van compaq ooit een Videokaar/scsikaart combo gezien, heeeeeel vaag!
hmm ik denk niet dat Compaq een beetje aat prutsen om er wat extra geld uit te krijgen hoor.. Ze gaan echt niet zoveel risico lopen. Alhoewel, de echte tweaker die er verstand van heeft koopt natuurlijk geen Compaq
die zijn er welOp dinsdag 15 mei 2001 17:42 schreef mbitnl het volgende:
Maar 3000 heeft geen tv-out
heb ze zelf gezien
en ik weet het 1000% zeker
Toch wel..Op dinsdag 15 mei 2001 17:42 schreef mbitnl het volgende:
Maar 3000 heeft geen tv-out
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
er zijn verschillende versies van de 3000 en 2000 in omloop. de vroege versies hadden wel tv out. latere soms niet meer.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
ok om de boel duidelijk te maken hier het hele verhaal: je hebt van de 2000 en 3000 ook tv-out versies.
op de 3500 zit zeker een fan! en ook een een tv-in! ook een tv-tuner zelfs op de meesten.
jij hebt duidelijk een 3000 die heeft een zilverkleurige heatsink (de 3500 heeft zwarte meende ik).
kijk eens als je pc opstart (kun je vast wel te zien krijgen) wat die voodoo voor bios heeft. een 2000,3000, of 3500 bios.
let op dit zijn de retails! 3dfx kan voor compaq oem''s gemaakt hebben! die wijken wel vaker af!
op de 3500 zit zeker een fan! en ook een een tv-in! ook een tv-tuner zelfs op de meesten.
jij hebt duidelijk een 3000 die heeft een zilverkleurige heatsink (de 3500 heeft zwarte meende ik).
kijk eens als je pc opstart (kun je vast wel te zien krijgen) wat die voodoo voor bios heeft. een 2000,3000, of 3500 bios.
let op dit zijn de retails! 3dfx kan voor compaq oem''s gemaakt hebben! die wijken wel vaker af!
Verwijderd
ff voor de duidelijkheid de V3 3500 heeft GEEN fan en een zwarte heatsink.
En verder tv in en tvout
De V3 3000 heeft tv in en een grijze heatsink
En verder tv in en tvout
V3 3000 heeft alleen tv-out, geen tv-in!Op dinsdag 15 mei 2001 19:35 schreef Paashaas het volgende:
ff voor de duidelijkheid de V3 3500 heeft GEEN fan en een zwarte heatsink.
En verder tv in en tvout
ff voor de duidelijkheid.
1. de compaq is van m''n vader (dus niet van mijn wat ik :R op compaq) Ik heb zelf een ander systeem.
2. De kaart heeft een zilvere heatsink en alleen tv-out.
3. Ik zie geen bios aan het begin, terwijl ik die met een v5500 die ik er een keer in geprikt heb wel zie.
1. de compaq is van m''n vader (dus niet van mijn wat ik :R op compaq) Ik heb zelf een ander systeem.
3. Ik zie geen bios aan het begin, terwijl ik die met een v5500 die ik er een keer in geprikt heb wel zie.
klinkt erg als een 3000.Op dinsdag 15 mei 2001 19:55 schreef gilseboer het volgende:
ff voor de duidelijkheid.
Misschien dat het een speciale versie is voor compaq. Daar waren er een hoop van, zeker bij compaq. (heb een keer een v3 2000 8 mb tv out in een compaq gezien en dat was niet de v3 1000/velocity)
Misschien is dit een v3 3500 met enkel tv out?
kijk eens met een overklok proggie op wat voor snelheid hij draait? een 3000 gaat op 166 mhz als ik het goed heb.
Verwijderd
oke 183 is de fixed freq. van de 3500 dus dat klopt. alleen is het dus een oem versie zoals ik ook al zei! en op de retail zit een fan!!!!! kan ik jouw trouwens aanraden een v3 op 183 zonder fan gaat nooit superlang mee.Op dinsdag 15 mei 2001 20:38 schreef gilseboer het volgende:
hij draait op 183, dus das wel normaal voor een 183 mhz
Pagina: 1