[BC3] mijn Philips 107B monitor word steeds wazig

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo
Ik heb een probleem met mijn 107B monitor van Philips.

Het beeld word steeds wazig (een beetje) en dan weer scherp.
Ik word er gek van, alles al uit geprobeerd.

resolutie: 1024 - 768 true color
refresh rate: optimaal

hebben meer mensen hier last van en is het te verhelpen??

alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
potmeter inspuiten of eindtor vervangen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ja maar hij is net nieuw.

hmmm zal t wel proberen maar dit vind ik erg raar

• BC3 Victim
dit probleem is erg bekend
Op de zaak hadden we ook zo''n philips monitor en die is 2x omgeruild. Die man van de philips helpdesk zei dat het probleem vaker voorkwam.
Probeer hem ook te laten omruilen
Veel sterkte ermee

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Ik heb zelf een 107P20 en hierbij heb ik ook regelmatig even storing in het beeld (alsof er een gsm te dicht naast ligt).
Meestal iets van 2 seconden of zo. Het heeft volgens mij niks met de kabels te maken.

Mijn theorie is dat die ICE-chip zich dan even bijregelt. Het staat ook ergens op de site van Philips dat die chip zich aanpast aan de omgevingsvariabelen (temp, magnetische stralen e.d.). Misschien dat het er dus iets mee te maken heeft. But then again.. ik ben geen expert op dit gebied >:)

• BC3 Victim
Damn, weer terug naar de winkel

Hij is van de PC van mijn vader en die word helemaal gek van dat een hoop nietwerk zoals het zou moeten doen. maar ja dat ligt ook voor een deel aan hem.

bedankt, als er nog meer tips zijn hoor ik deze graag.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 07:09
Philips Helpdesk bellen,
als het goed is aan huis een Swop voor een nieuwe.
dit hoort vrij snel en soepel te gaan.
ps welk serie nummer heeft hij / zij ?

1+1+1 = 1

• BC3 Victim
OK
Ik bel de helpdesk moorgen op

serie nummer =

Model ID 107B20/00z
HD 000103004974

maar waarom wil je dit weten??

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 07:09
omdat ik hem dan hier in het proces kan volgen !!!! ;)

1+1+1 = 1

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 16:57 schreef Coyote het volgende:
Ik heb zelf een 107P20 en hierbij heb ik ook regelmatig even storing in het beeld (alsof er een gsm te dicht naast ligt).
Meestal iets van 2 seconden of zo. Het heeft volgens mij niks met de kabels te maken.

Mijn theorie is dat die ICE-chip zich dan even bijregelt. Het staat ook ergens op de site van Philips dat die chip zich aanpast aan de omgevingsvariabelen (temp, magnetische stralen e.d.). Misschien dat het er dus iets mee te maken heeft. But then again.. ik ben geen expert op dit gebied >:)
dat kan heel goed. Hier hebben de iiyama''s a902mt ook last van.
Pagina: 1