De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmmm zal t wel proberen maar dit vind ik erg raar
Op de zaak hadden we ook zo''n philips monitor en die is 2x omgeruild. Die man van de philips helpdesk zei dat het probleem vaker voorkwam.
Probeer hem ook te laten omruilen
Veel sterkte ermee
Meestal iets van 2 seconden of zo. Het heeft volgens mij niks met de kabels te maken.
Mijn theorie is dat die ICE-chip zich dan even bijregelt. Het staat ook ergens op de site van Philips dat die chip zich aanpast aan de omgevingsvariabelen (temp, magnetische stralen e.d.). Misschien dat het er dus iets mee te maken heeft. But then again.. ik ben geen expert op dit gebied
Hij is van de PC van mijn vader en die word helemaal gek van dat een hoop nietwerk zoals het zou moeten doen. maar ja dat ligt ook voor een deel aan hem.
bedankt, als er nog meer tips zijn hoor ik deze graag.
als het goed is aan huis een Swop voor een nieuwe.
dit hoort vrij snel en soepel te gaan.
ps welk serie nummer heeft hij / zij ?
1+1+1 = 1
Ik bel de helpdesk moorgen op
serie nummer =
Model ID 107B20/00z
HD 000103004974
maar waarom wil je dit weten??
Verwijderd
dat kan heel goed. Hier hebben de iiyama''s a902mt ook last van.Op dinsdag 15 mei 2001 16:57 schreef Coyote het volgende:
Ik heb zelf een 107P20 en hierbij heb ik ook regelmatig even storing in het beeld (alsof er een gsm te dicht naast ligt).
Meestal iets van 2 seconden of zo. Het heeft volgens mij niks met de kabels te maken.
Mijn theorie is dat die ICE-chip zich dan even bijregelt. Het staat ook ergens op de site van Philips dat die chip zich aanpast aan de omgevingsvariabelen (temp, magnetische stralen e.d.). Misschien dat het er dus iets mee te maken heeft. But then again.. ik ben geen expert op dit gebied