Toon posts:

[BC3] Diamond Monster 3d 2, nog iets waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een PII 366, 128+ MB RAM en een Monster 3d2 kaartje...
Kan je dat kaartje nog overclocken ofzo? Want ik weet niet of dit kaartje nou de bottle-neck is voor mij computer...

Groet,
})

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

ga naar http://www.tweakfiles.com
Daar kan je wel een voodoo2 overclocker halen. Even heatsink met fan op je V2 chip plakken.

Een PII-366 kan best iets snellers aan.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ja er is een of ander overklok programmatje geweest voor de voodoo 2. maar meer als 10% zat er niet in.
In een p2 366?(in je sig staat duron 800?) een celeron 366 bedoel je want p2 was er niet als 366? of isie overklokt?. Iig lijkt mij die v2 in veel gevallen de bottleneck

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

verkope nvoor 50 piek

en haal dan een voodoo 5 5500 ofzo.

of een Radeon 32 mb ddr

of een geforce 2 mx.

Verwijderd

Powerstrip..

misschien haalt ie de 100 wel zonder koeling... anders kan je er een paar el cheapo fans opzetten

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

In de vraag en aanbod staat er een voor 80 piek aangeboden dus echt veel meer dan dat kan je er niet voor vragen.

Niet?
[Specs]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
80piek?!?! sjessuss denkt hij nog effe rijk te worden ofzo, 80 is veels te duur man voor dat ding.

Verwijderd

Topicstarter
In m''n signature staat inderdaad een andere config dan ik hierboven beschreef, maar in m''n signature staat mijn eigen pc en die hierboven beschreven pc is van m''n ouders
Maar aangezien ik een netwerkje heb, wil ik wel UT of iets dergelijks erop kunnen spelen...
})

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
ik heb zelf ook een voodoo 2 prima ding zet er een actieve cooler op en zorg ook dat je een systeemcooler heb. download powerstrip en zet je voodoo 2 op 100mhz en als je hele systeem ( cpu + geheugen + mobo enz.. ) op 133 mhz loopt dan kan je hem best nog hoger zetten op 115 of 120 bij mij heeft ie en 117 gedraaid en dat doet ie nog steeds scheelt wel degelijk met het fps UT = zeker wel 15fps erbij ik heb nu iets van 70fps gemiddeld

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 07:29
nee

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik geef je d''r 50 piek voor.
Pagina: 1