Toon posts:

[BC3] Wat is het beste 18,1" TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is op dit moment het beste 18 inch TFT scherm: dus een snelle reactietijd, grote kijkhoek?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:38 schreef koffeannan het volgende:
Wat is op dit moment het beste 18 inch TFT scherm: dus een snelle reactietijd, grote kijkhoek?
Moet ik nu denken aan bedragen van 10.000+ :*

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-08 18:17

Metten

ik hou het graag simpel

kijk maar even hiero: www.tweakers.net/nieuws/16855?highlight=NEC
Een prima TFT voor nog geen 4000 piek... weet niet offie er al is in NL, maar waarschijnlijk wel de moeite van het w88 waard..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 14:39 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Moet ik nu denken aan bedragen van 10.000+ :*
Ze zakken behoorlijk in prijs hoor: Kost echt geen 10000 piek meer, voor dat geld heb je al een 20" tegewoordig

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:45
Hier staan twee 18" IBM''S, die dingen bevallen PERFECT!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 14:44 schreef Metten het volgende:
kijk maar even hiero: www.tweakers.net/nieuws/16855?highlight=NEC
Een prima TFT voor nog geen 4000 piek... weet niet offie er al is in NL, maar waarschijnlijk wel de moeite van het w88 waard..

Maar die heeft geen DVI aansluiting

Verwijderd

zoiets ?

LG LCD 885LE 4499
LG LCD 285E 22" 9999
Philips 180 P 5499
Sony SDM M81 5249

edit:
layout was verneukt

Verwijderd

ik ken wel een philips brilliance voor je krijgen....18 inc normaal 8000,-
nu 3000,- met garantie

Verwijderd

Topicstarter
*LC-Display-Technologien: IPS = langsam (max. 20fps) / TN = mittel (max. 25fps) / UHA-TN und MVA = schnell (max. 40fps)
Für Videoanwendungen empfiehlt sich also mindestens ein TN-Display. Für Büroarbeiten reicht aber bereits ein IPS-Display.
fps = Bilder pro Sekunde. Billige LCDs haben teilweise nur sehr rucklige 10fps (zum Vergleich: PAL-Video hat 25fps).
Das Auge nimmt aber erst ab 16Bildern/sec. keine Einzelbilder wahr, was von allen unseren LCDs mindestens erfüllt wird.

Het moet dus geen IPS systeem hebben want die gloeien naar!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Geld te veel?

check harwareinfo.net eens

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beeldschermen gloeien niet naar, maar na. Maar whatever, het taalgebruik op tweakers.net is al even droevig als op de meeste andere internet sites.

Kijk een naar IIYAMA schermen, die zijn zeer goed.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 15:13 schreef www.hadecom.nl het volgende:
het taalgebruik op tweakers.net is al even droevig als op de meeste andere internet sites.

Kijk een naar IIYAMA schermen, die zijn zeer goed.
Die laatste zin loopt al veel lekkerder ;)

• BC3 Victim
Touché.

Ik ge me maar in een klein hoekje zitten schamen. |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41
In de september 2000 van de C''t was een test van 7 TFT 18,1 monitoren de Eye-Q Iiyama, Maxdata, Nokia, Peacock, Philips, Sony en als 22de Apple

Verwijderd

Helaas geen NEC toro design schermen ertussen als ik mij goed herinner. Ik heb ze op Lannium gezien en die dingen waren toch wel super :9~

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zag laatst bij de polectro zo''n enorm grote apple staan (21/22" ofzo). Echt jammie jammie :9~:9~:9~

Verwijderd

Beste TFT schermen waren en zijn nog steeds die van sharp. De uitvinder en marktleider op de TFT markt.

Kijk maar in pricewatch voor de prijzen

• BC3 Victim
Hoe heet dat ding nou.

Het is een 18" monitor en geeft een echt 3D plaatje af zonder 3D bril en zonder de refresh rate problemen die gebruik van zo''n bril met zich meebrengen.

Elsa maakt ook zo''n type 3D monitor.

Nou dit lijkt mij wel een hele coole monitor als ik nu alleen nog maar eens wist van welk merk hij was. Hij heeft trouwens wel op tweakers gestaan.

Als jij het nog weet zeg het dan want ik heb zitten :Z

Toevallig net een item op tweakers vandaag..
update:

http://www.tweakers.net/nieuws/9162
- http://www.dti3d.com/
http://www.tweakers.net/nieuws/11485
- http://www.evil3d.net/reviews/dti_vw/
dit zijn die artikelen

Verwijderd

Ik heb sinds kort een 15,1 inch Adi i610, deze heeft een zeer goed beeldje (stil en bewegend).
Misschien is de 18,1 inch versie wel wat??
(ze zijn in elk geval niet duur 8-)
Pagina: 1