Toon posts:

[BC3] Viper V770 nog up-to-date?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb momenteel een AMD 800 Mhz, 256 Mb RAM en een Diamond Viper V770 (TNT2) daarin...
Ik vroeg me af of deze kaart nog een beetje up-to-date was... heb wel eens het gevoel alsof het een hele oude kaart is en dat ik beter een GForce2 kan kopen ofzo...
Scheelt dat heel veel? Hoeveel is zo''n Viper V770 nu nog waard?

Groet,
})

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

in de meeste computerwinkels worden er nog steeds systemen met TNT2 kaarten verkocht (bv, Packard Bells en compaqs) en deze kaarten presteren zeker niet slecht.
Zelf ben ik overgestapt van een Viper770 naar een 3d prophet van Hercules, er is wel een verschil merkbaar, maar of dit je geld nu waard is. Ik zelf had nog een videokaart nodig voor mijn celeron (die had een 8 meg kaartje... dit is dus langzaam), hier zit nu die TNT2 in en ik kan nog vrijwel alles goed draaien. Dus als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een ander hardware onderdeel of wachten tot de NV20 betaalbaar wordt

grtz,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 18:59
ik heb nog geen spel gezien dat ik niet soepel kan spelen @32bit@800x600