Toon posts:

[BC3] GeForce 200MX (32MB)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lui,

Ik kan deze videokaart voor minder dan de normale prijs kopen. Ik stel niet al te veel eisen aan spelletjes e.d. maar wil het wel wat soepeler laten lopen allemaal. Ik heb nu een 4Mb "onbekend" kaartje.
Doen, of niet doen? Tips? Etc?

Thnx alvast.

<font color="#df040f">* Heerser</font>

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat je dit hoe dan ook zou moeten doen.... hoezo nog een 4Mb kaartje? |:(

Kwee nie wat de verdere specs zjn van de Geforce die je noemt, maar het kan nooit slechter zijn dan wat je nu hebt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Zo''n 200MX is best een relaxed kaartje voor gamen en zo...zoiezo beter dan die je nu hebt verwacht ik :+

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

En als je m voor nog minder als de normale prijs kan kopen zou ik zeker niet al te lang gaan twijfelen :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon doen. Prima kaartje voor de prijs.

Als je overigens allen ''wat soepeler'' wil draaien, kan je natuurlijk ook een mega el cheapo Voodoo3 van 115 pieken kopen. Prima gamen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe ziet de rest van je config eruit? Processor, moederbord, geheugen etc.. Want als je een Geforce2 MX in een pentium 1 propt schiet het natuurlijk niet op :Z

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 15 mei 2001 11:03 schreef Heerser het volgende:
Ik kan deze videokaart voor minder dan de normale prijs kopen.
Minder dan de normale prijs. Hoeveel is dat? Hou wel in de gaten dat een Geforce 200MX flink trager en goedkoper is dan de gewone Geforce MX.(die wordt opgevolgd door de 400MX)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt voor alle reacties. Kan nu in "vol" vertrouwen het plankje kopen. Mijn huidige systeem is een PII met 64Mb. Daar zou ie ut toch wel in moeten toch???

Thnx nogmaals,

Grts,

Heerser

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

p2 met 64 mb? ja, dan is het n prima kaartje.. supersnel is ie niet, maar met jouw systeem kan het prima dacht ik zo...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1