[BC3] Het beeld wordt blauw als ie warm wordt...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ff varipots inspuiten met contactspray...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02

JWR

Hoi,

Het volgende is het geval. Ik heb op mijn stageplaats een compaq 15" monitor gekregen deze geeft in het begin goed beeld en je kunt dan alle instellingen ook wel goed zetten (hoog contrast en heldere kleuren). Maar als de monitor warm wordt dan geeft hij blauw beeld met strepen er door.

Nu kan ik dit verhelpen door het contrast minder te zetten en minder helder in te stellen. Resultaat niet zo''n lekker beeld.

Heeft een van jullie dit ook al eens mee gemaakt? Is dit te repareren?

Nu wist ik wel dat die monitor niet helemaal 100% was, maar als ik dit kan verhelpen heb ik toch een mooie 15" erbij.

Groeten JWR

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
mischien ff doorsolderen, klinkt als dat de monitor warm word en de componenten niet meer goed contackt maakt op de printplaat..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02

JWR

Nou ben ik zelf niet zo thuis in het solderen van printplaten e.d.

Dus dat zal ik dan moeten laten doen.
Als het dat is...

Bedankt voor je reactie!

En unicorn7 dat klinkt als een eenvoudige oplossing, alleen waar zitten die varipots?!

Alvast bedankt!

Groeten JWR