Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik heb een simpele doch doeltreffende strategie: een enorm leger (ongeveer 75 tot 100 units) infanterie bouwen (disc-throwers en light infantery) en die naar de vijandelijke basis sturen, eventueel ondersteund door luchttroepen.
De tegenstander kan nooit alle aanvallers tegelijk onder vuur nemen dus het afweergeschut is nutteloos. Het gevaarlijkst zijn nog de harvesters die over je troepen heen rijden. Maar je hebt toch genoeg units dus die paar doden maken niet zo heel veel uit.
De tegenstander kan nooit alle aanvallers tegelijk onder vuur nemen dus het afweergeschut is nutteloos. Het gevaarlijkst zijn nog de harvesters die over je troepen heen rijden. Maar je hebt toch genoeg units dus die paar doden maken niet zo heel veel uit.
Hoelang ben je bezig om zo'n leger te bouwen?
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
mmmm, ik hem deze nog niet in TBS geprobeerd, maar wel vaak toegepast in StarCraft... is de zgn Rush taktiek. Belangrijk is wel om dit leger zo snel mogelijk op te bouwen, en al je aandacht daar op te richten... dus geen verdedeging bouwen, weinig tot geen research.. etc
zaak is je tegenstander te verdelgen voor hij zelf enige troepenmacht heeft opgebouwd.
een nadeel van deze taktiek is dat als het je niet lukt om binnen heel korte tijd je tegenstander van de kaart te vegen je net zo goed gelijk op kan geven
zaak is je tegenstander te verdelgen voor hij zelf enige troepenmacht heeft opgebouwd.
een nadeel van deze taktiek is dat als het je niet lukt om binnen heel korte tijd je tegenstander van de kaart te vegen je net zo goed gelijk op kan geven
/me heeft zo'n tactiek met AoE, maar in TS gaat het bij mij niet echt op.
Verwijderd
Hmm, ik bouw eerst hoognodige (Pplants,2 tib.refs, etcetc.) en dan mannetjes,harvs, en mechs etc. maken, en tegelijkertijd uitbouwen, en dat in zo'n combinatie, dat mijn credits altijd nooit lager dan 4000 a 5000 komt.

SNiPER_400X
SNiPER_400X
Door mijn ontgroening ben ik tien dagen afgesloten geweest van de buitenwereld en nu loop ik al weer hopeloos achter... Morgen meteen TS halen.
Trouwens woont er een TS bezitter in Utrecht of Amsterdam? Ik wil je graag een tyaartje aanbieden.
Maar je weet, voor niks gaat de zon op... Mail of ICkjoe effe. Dank.
Trouwens woont er een TS bezitter in Utrecht of Amsterdam? Ik wil je graag een tyaartje aanbieden.
Maar je weet, voor niks gaat de zon op... Mail of ICkjoe effe. Dank.
Pagina: 1