De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nee niet WEER he ? 
Dit is voor iedereen verschillend... bij de een draait een driver perfect, terwijl diezelfde driver voor de ander betekent dat Windows niet eens meer kan booten.
Dus dit topic gaat helemaal nergens over.
Dit is voor iedereen verschillend... bij de een draait een driver perfect, terwijl diezelfde driver voor de ander betekent dat Windows niet eens meer kan booten.
Dus dit topic gaat helemaal nergens over.
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=detonator"]Zoeken naar ''detonator''[/url]
Heel veel plezier...
Heel veel plezier...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Inderdaad.. De combinatie van jouw hardware is heel anders dan die van iemand anders, dit kun je merken in performance..
Over het algemeen zijn sommige drivers beter dan andere, maar je zult toch echt een aantal versies moeten proberen voordat je weet wat voor jou het beste is..
Ik heb gewoon 12.20 geinstalleerd, dat zijn de laatste (voor zowel Win2k als Win98) en ik kon heerlijk UT-en onder Win2k, ik ga al die moeite niet doen voor 2 fps..
Over het algemeen zijn sommige drivers beter dan andere, maar je zult toch echt een aantal versies moeten proberen voordat je weet wat voor jou het beste is..
Ik heb gewoon 12.20 geinstalleerd, dat zijn de laatste (voor zowel Win2k als Win98) en ik kon heerlijk UT-en onder Win2k, ik ga al die moeite niet doen voor 2 fps..
Echt waar? Serieus?!Op dinsdag 15 mei 2001 09:19 schreef TripleM het volgende:
Over het algemeen zijn sommige drivers beter dan andere
Verwijderd
Heb vele drivers geprobeerd onder 98 SE, maar de 21.xx-serie is de enige die ik goed aan de praat kan krijgen.
De 23.11 is een drama en de 28.32 deed hele rare dingen. Boel liep trouwens ook bagger. Laatst een tip gelezen en daar hou ik me maar aan. (ervaring maakt wijs)
Blijf bij de standaarddrivers van je kaart en hou het daarbij.
De 23.11 is een drama en de 28.32 deed hele rare dingen. Boel liep trouwens ook bagger. Laatst een tip gelezen en daar hou ik me maar aan. (ervaring maakt wijs)
Blijf bij de standaarddrivers van je kaart en hou het daarbij.
Nee, wat heb je anders aan de search??Op dinsdag 07 mei 2002 12:34 schreef Grunneger het volgende:
Oops niet goed gelezen...
Bleek 2001 te zijn...
Wordt het niet eens tijd om overbodige topics er gewoon uit te gooien? Dit is er zo een.
Gooi maar dicht.
Dit was geen overbodig topic een jaar geleden.
28.80 is ook oke
maar is 28.32 sneller ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()