[BC3] tv out aan bij het opstarten, kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb een savage 3d en win98, in mn ouwe pc, en wil dat ding gaan gebruiken als makkelijk meeneembare divx speler, maar dan wil ik dus dat bij het opstarten de tv-out standaart aangezet wordt. hoe kan ik dit doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Zorgen dat de TV Plug er bij het opstarten in zit, als dat niet werkt kan het niet.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] <<

• BC3 Victim
nee hij doet elke keer bij het opstarten zn flash geheugen leeg ofzo, dus dat werkt niet.

maar ik denk dus dat het met het aanzetten van een reg waarde wel moet kunnen maar waar ken ik dat vinden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Op dinsdag 15 mei 2001 06:50 schreef de_wieringer het volgende:
nee hij doet elke keer bij het opstarten zn flash geheugen leeg ofzo, dus dat werkt niet.

maar ik denk dus dat het met het aanzetten van een reg waarde wel moet kunnen maar waar ken ik dat vinden?
Je bedoelt dus eigenlijk zodra Windows wordt geladen?

Verwijderd

Kan wel, zorg ervoor dat je monitor er niet in zit en hij schakelt in de text mode al over op de TV-out

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Inderdaad, als er geen monitor wordt gedetecteerd dan zal de TV-OUT automatisch aan gezet worden. Mocht je nog een monitor erbij willen dan zou je eens kunnen denken over een G4x0 kaartje van Matrox. Die zijn zo te flashen dat je vanaf de BIOS een permanente clone hebt op je 2e poort. Tevens voor DVD, Divx VCD etc. zeer geschikt (DVDMax).

Concrete Loop Watercooling

• BC3 Victim
mijn dank is groot, nu ken ik gewoon mn kast menemen naar mn tuinhuisje en daar onder het genot van een biertje divx filmpjes gaan zien

Verwijderd

thxxxxxx !! nu lukt het bij ikke ook ! Thxxx nice post !

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 22:40 schreef GrAmLin het volgende:
thxxxxxx !! nu lukt het bij ikke ook ! Thxxx nice post !
GrAmLin, wees welkom op GoT. Maar doe me een lol en lees eerst eens wat FAQ's. Oer-oude topics omhoogschoppen wordt hier niet als prettig ervaren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.