Toon posts:

[BC3] Beeldkwaliteit is perfect van de G400 t.o.v. wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu dus in het bezit van een G400MAX :), maar ik hoor dus regelmatig de kreet:
Matrox kaarten geven een perfect 2D beeld...
maar... wat is er dan zo perfect aan? is het de scherpte:? kan iemand een screenie posten van zogenaamde ''bagger'' videokaarten, of is dat in praktijk niet te zien??? of een link met duidelijke plaatjes van de verschillen?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik ga binnenkort een G450 kopen en die moet ook wel goed/nog beter zijn :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Uh.. zie madonion vergelijking voor 3D prestatie:
Kijk hier voor alle 3D Mark vergelijkingen
En verder is idd 3D érg goed.. kijk maar bij iemand in je omgeving die een G2 MX/GTS heeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
Uh.. zie madonion vergelijking voor 3D prestatie:
Kijk hier voor alle 3D Mark vergelijkingen
En verder is idd 3D érg goed.. kijk maar bij iemand in je omgeving die een G2 MX/GTS heeft
ja, maar ik wil het nu hebben over 2D...

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 23:11 schreef MPdave het volgende:
ik ben nu dus in het bezit van een G400MAX :), maar ik hoor dus regelmatig de kreet:
[..]

maar... wat is er dan zo perfect aan? is het de scherpte:? kan iemand een screenie posten van zogenaamde ''bagger'' videokaarten, of is dat in praktijk niet te zien??? of een link met duidelijke plaatjes van de verschillen?
Nou je erover begint.... Ik wil het ook wel weten. (ik ben ook de trotse eigenaar van een G400 MAX, zie je :)?)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
edit dubbel :(

Verwijderd

Topicstarter
ha, wacht dan nog ff en koop de meteen de G550 8-)

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22
Op dinsdag 15 mei 2001 17:34 schreef Bierkameel het volgende:
Ik ga binnenkort een G450 kopen en die moet ook wel goed/nog beter zijn :)
Kun je net zo goef ff wachten op de G550!! :9~

edit:

Sjit, net te laat!

Whoo-ah.

• Pollewob
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 17:26 schreef MPdave het volgende:

[..]

ja, maar ik wil het nu hebben over 2D...
Hij bedoelt denk ik ook de 2D, typfoutje..
Op maandag 14 mei 2001 23:11 schreef MPdave het volgende:
De GeForce2''s hebben een (veel) mindere 2D dan jouw Matrox, dat zie je vooral aan de scherpte en is in de praktijk heel duidelijk te zien.
Een screenie plaatsen lijkt mij vrij nutteloos, omdat het beeld dan alsnog door jouw kaart wordt weergegeven (=scherp). :)

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
''k zou zeggen: zet eens een gf2 en een G400 naast elkaar op dezelfde monitor...

Verwijderd

Topicstarter
jaja, dat gaat dus niet werken... een sreeenie...

iemand enig idee wanneer de g550 uitkomt (in nederland bdoel ik) ??

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Tja ik kan wachtern op de G550 maar die 450 is alleen om te kijken of die kaarten echt zo geweldig zijn.

Ik kan die G450 DH met 32 MB DDR ram krijgen voor 200 piek omdat ik bij een computerboer werk.
Als de G550 dan uitkomt dan probeer ik die wel als die G450 goed is bevallen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
ik ken niemand met een geforce2...

enne, mijn g400MAX bevalt me uitstekend... dus de G550 is wel een optie voor mij :)
van www.matroxusers.com :
As we learned from our reliable sources, the info about the upcoming announcement of Matrox G550 next week is wrong. However, the work on G550 is in its final stage already so, there is not so much waiting left. As far as we know, Matrox is planning to announce this product on June 19.
duurt nog wel ff

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:04
Ik weet niet welke resolutie jij draait, maar als je boven de 1280*1024 komt (bijvoorbeeld 1600*1200) en je pakt een GeForce2 en laat ''m op dezelfde reso draaien ga jij daadwerkelijk verschil zien; daar waar de GeForce z''n scherpte verliest blijft de G4x0 razorsharp. En als je een goede monitor hebt zul je nóg meer verschil zien.

* Abbadon abbadon neemt nooit meer iets anders als een Matrox, ik wacht ook met smart op de 550

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Matrox spitst zich compleet op de 2Dmarkt.
3D laten ze het wel wat afweten maar de g550 schijnt toch op de zelfde snelheid te gaan draaien als een gf2 dussss even w88 nog en de 550 halen!!

Verwijderd

matrox gaat zich denk ik vooral richten op de proffesionele markt die toch geen pure "nvidia power" nodig heeft.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
M''n huisgenoot heeft een MX en had eerst een G400. Is in beeldscherpte een heel stuk achteruit gegaan. Ja, ook op 1024*768 is het beeld niet scherp.
Pagina: 1