Insanus sum
Bij de Gamma hebben ze denk ik wel een zaag.
Volgens mij kun je beter het signaal splitten.
Er stond toch een uitleg bij?
Insanus sum
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Insanus sum
monitor multisplitter (tegelijk meerdere monitoren) 500-1500,- bij de bedrijfs pc zaak
2 monitoren op pc: Matrox Dual Head of Geforce2MX
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 14:11 schreef Abu het volgende:
Laat ook maar...
Ja, ik zat er al bovenop! Maar ik was toch wel vrij duidelijk toch?Op dinsdag 15 mei 2001 14:14 schreef AirHead het volgende:
[..]
jij weet wat ik had getypt
Insanus sum
Verwijderd
Ja, ik wist wat je bedoeldeOp dinsdag 15 mei 2001 14:16 schreef Abu het volgende:
[..]
Ja, ik zat er al bovenop! Maar ik was toch wel vrij duidelijk toch?
Het is je vergeven!Op dinsdag 15 mei 2001 14:18 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ja, ik wist wat je bedoelde, maar voor sommige mensen moet je iets duidelijker zijn
En ik reageer te snel geirriteerd
Insanus sum
Verwijderd
Ik vergeef het je ook hoorOp dinsdag 15 mei 2001 14:20 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ok dan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Over die splitter. Ik weet niet hoe snazzy jou video en scherm zijn maar ik heb er es één gehad om een servertje door te sturen. Goedkoop ding van Conrad ofzo.
De beeldkwaliteit werd er niet beter op, zeg maar gerust bagger.
Al gecheckt of je monitor twee ingangen heeft aan de achterkant (VGA en BNC)? Dan kun je gewoon twee computers(een met BNC en de ander met een VGA kabel) eraan hangen en via je scherm menu of een knoppie aan de voorkant omschakelen. Heb ik ook op m''n Eizo werkt echt goed. (dacht ik dus ook pas later aan nadat ik die splitter al 2 maanden ertussen had DUH!)
Verwijderd
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926