[BC3] TV-in

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou heb ik een vraagje ( duhh ) Maar ik heb dus een Radeon met TV-in ( Geen ATI all in Wonder ). Nou denk ik bij TV-in aan de TV ( weer duhhh ). Maar er zit een tulp stekker op die Radeon en geen coax zoals de antenne kabel. Nou is de vraag of dat gedeelte wat met de zenders zapt of dat de software is die dat doet of dat dat de hardware is :? En als ik die software zou hebben kanik dan met zenders zappen ?. En is die antenne kabel wel om te zetten naar een tulp stekker :?:? Of is de enige oplossing de OUT van de video-recorder te gebruiken :? Waarom zouden ze het dan TV-in noemen :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een composietkabeltje van je tv-out via een verloopstekker naar de scart ingang op je tv.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Video-recorder wordt het.
Je hebt namelijk een Tuner op je kaart nodig (hardware-matig duzz) en die heb je niet als je alleen een tv-in hebt.

• BC3 Victim
Oke thx dat wordt een TV-Kaart kopen :z Hmm omdat mijn video naar 5 min. steeds uit vliegt :( HEEEEEEEEEEL iri :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 22:02 schreef Commander_Data het volgende:
Oke thx dat wordt een TV-Kaart kopen :z Hmm omdat mijn video naar 5 min. steeds uit vliegt :( HEEEEEEEEEEL iri :(
Je kan hem gewoon aan de TV aansluiten, maar dan krijg je wel 2x hetzelfde beeld. Monitor +TV.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op dinsdag 15 mei 2001 21:45 schreef The Dude het volgende:

[..]

Je kan hem gewoon aan de TV aansluiten, maar dan krijg je wel 2x hetzelfde beeld. Monitor +TV.
Hmm hoe dan?

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 21:53 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Een composietkabeltje van je tv-out via een verloopstekker naar de scart ingang op je tv.
Ja maar hoe krijg ik het signaal dan IN de kaart, aangezien dat geen coax aansluiting is :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
coax --> tv
scart van tv(out) ---> video-in radeon

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 11:17 schreef Cutebritney het volgende:
coax --> tv
scart van tv(out) ---> video-in radeon
Hmm die SCART van de TV is toch een TV-in en geen OUT dacht ik :?:?

• BC3 Victim
dat ligt eraan welk pennetje je neemt...
als het om 1 TV kanaal gaat, dan kan je ook een losse COAX->Tulp converter nemen zoals die normaal ook in je videorecorder zit ingebouwd.
Een TVkaart kost maar f 90,- maar heeft wel VEEL slechter ontvangst als een ontvanger in een Videorecorder... (ik heb er al meerdere versleten).

Jij zegt dat je een TVin hebt, maar dat is niet waar, want er zit geen ontvangstmodule op je kaart. Bovendien heet jouw kaart niet voor niets: ViVo -> Video In - Video Out. en dat is ook de juiste benaming ervoor. Sommige mensen willen een Video Out nog wel eens een TVOut noemen terwijl het dat niet is, wegens de ontbrekende Video>Coax module. Welkom in de verwarrende wereld van Marketing....

Pagina: 1