De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij de Geforce3 zou de verhouding tussen het geheugen en de GPU terug een beetje in orde zijn. Bij de 2 en de 1 waren die verhoudingen totaal scheef getrokken.
Gf3 heeft niet echt veel zin op dat systeem 
GTS of Radeon=goede keus en een stuk
goedkoper
GTS of Radeon=goede keus en een stuk
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
cs/ ut spelen
ja ik dacht ook een 32mb gts
hoeveel fps kan ik verwachten
ja ik dacht ook een 32mb gts
hoeveel fps kan ik verwachten
ik koop wel een asus v7700 pure
Verwijderd
Ik zou voor een GF2 MX gaan. Bij mij is de processor (zie onder) de beperkende factor. Bovendien is een GF2 MX nu erg goedkoop.
Bij Quake3 haal je max. zo''n 80-100 fps
in 1024*768. Als er echter 8 mannetjes ofzo in beeld zijn, zakt de framerate naar 35-50 zoiets
Bij Quake3 haal je max. zo''n 80-100 fps
Pagina: 1