[BC3] welke videokaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het heeft geen nut om bij mijn system een geforce 3 te kopen vanwege de processor en geheugen het niet bij houdt, maar welke videokaart zou wel een goede keus zijn. Dus iets te snel voor processor maar niet te langzaam.

ik zat zelf te denken aan een asus v7700 32mb pure

en jullie?

andreas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Bij de Geforce3 zou de verhouding tussen het geheugen en de GPU terug een beetje in orde zijn. Bij de 2 en de 1 waren die verhoudingen totaal scheef getrokken.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Wat gaat u ermee doen?!?!

• BC3 Victim
Gf3 heeft niet echt veel zin op dat systeem ;)
GTS of Radeon=goede keus en een stuk :D goedkoper

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
cs/ ut spelen

ja ik dacht ook een 32mb gts

hoeveel fps kan ik verwachten

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

seriues gamen means no matrox!!!

• BC3 Victim
ik koop wel een asus v7700 pure

Verwijderd

Ik zou voor een GF2 MX gaan. Bij mij is de processor (zie onder) de beperkende factor. Bovendien is een GF2 MX nu erg goedkoop.

Bij Quake3 haal je max. zo''n 80-100 fps :) in 1024*768. Als er echter 8 mannetjes ofzo in beeld zijn, zakt de framerate naar 35-50 zoiets :(
Pagina: 1