[BC3] Dell 1025HE monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een probleem met mijn 1025HE van Dell.
Mijn monitor is heel gevoelig voor trillingen. Als ik bijv. aan het typen ben dan krijg ik steeds paarse balken over het scherm.
Ik heb ook al een keer gehad dat het hele scherm paars werd.

Wat mij opviel is dat het alleen gebeurd als de monitor uit heeft gestaan en nog koud is.

Is mijn monitor nu aan het doodgaan???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

klinkt eerder alsof je VGA kabel niet goed vastzit of niet goed contact maakt

controleer die eerst en gebruik de ''schroeven'' om hem goed vast te zetten

• BC3 Victim
Ik heb mijn kabel gechecked.
Ik heb voor de zekerheid de contacten schoon gemaakt, maar het had helaas geen effect.

BTW. De schroeven draai ik altijd vast.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dus de volgende keer moet je geen Dell kopen, de naam zegt het al: een del.

[zeik mode]
een del is een stoephoertje die het niet snapt.
[/zeik mode]

• BC3 Victim
Afhankelijk van de leeftijd kun je hem laten nakijken/repareren. Zelf heb ik er nu twee gehad en deze werken nog steeds prima. Ze geven prima beeld. Wellicht de moeite waard.

Op mijn werk hebben we ook Dell. Als daar een monitor stuk ging kon deze meestal voor een onder de 100 gulden worden gerepareerd. Misschien kan die van jou ook goedkoop gemaakt worden. *D