ff mijn mening over ts

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ff mijn mening over ts en ik hoef in deze thread niks te horen over homeworld of enig ander rts spel aub...

ts is in single player goed, dit door de sterke verhaallijn, goed ogende graphics, leuke missies, etc...
ik vond single player dan ook echt leuk om te spelen...

ts is in multiplayer VERSCHRIKKELIJK...
dit om het feit dat vele units en vooral gebouwen overpowered zijn...
de eerste 10 minuten van de game is het een beetje leuk en wordt er wat aangevallen en daarna zie je elkaar nooit meer, want iedereen gaat over op het schieten van raketten en nukes en bommen, etc waar je niks tegen kan doen (voor zover ik het kon zien)...
verder is het ook errug slecht dat je met een engineer eender welk gebouw kan innemen, terwijl het systeem van red alert (eerst in rood schieten) veel beter werkte...
ts is in multiplayer zo slecht en frustrerend (je basis wordt gemold door raketten, maar je kunt niks doen) dat het meer op een geluksgame uitloopt wiens raketten het beste vallen...
erg tegenvallend mag ik wel zeggen...

• DumB
  • Laatst online: 08-01-2022
volgens de reviews enzo is het de bedoeling dat je met een soort unit/aanval niet een basis kan overwinnen. Het lijkt me dus niet dat je met raketten alleen een hele basis plat kan leggen, maar dat je ook echt units moet sturen wil je de basis verslaan.
Ik krijg het spel morgen pas, dus wat ik nu zeg zou goed complete onzin kunnen zijn. Ik weet het niet, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat westwoord, die juist zoveel aandacht aan dat soort dingen besteed heeft, daar in de fout is gegaan.

• bjorn
  • Niet online
De multiplayer is inderdaad te gemakkelijk door de diverse voertuigen. Bv, je speelt met NOD, pakt zoon underground mpv (of zoiets) stopt er 5 engeniers in en graaft je een weg naar de basis van je tegenstander, neemt zijn construction yard en andere "bouw" gebouwen in en je hebt gewonnen. Het is gewoon niet leuk meer!

• DumB
  • Laatst online: 08-01-2022
En als je dan gewoon her en der een engineerschietpoppetje neerzet om dit te voorkomen?

• Rusty
  • Laatst online: 10:35
Ik vind het juist erg goed dat er het een en ander veranderd is in de multiplayer. De tactieken uit red alert kan je tenminste niet zonder meer overnemen, maar er moet iets nieuws bedacht worden. En met alleen raketten en nukes is een spel niet te winnen, de basis zal wel degelijk met units aangevallen moeten worden.
Maar dit is mijn mening en die is gebaseerd op één vrije zondag multiplayeren.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1